Wśród stron, które są związane z portalami w ciągu ostatniego miesiąca najwyższy wskaźnik “mówią o tym” pokazujący aktywny zasięg fan page’a ma Pudelek (22 686), gromadzi taż największą liczbę “lubię to” (pona 1,13 mln), udostępnień (ponad 183,8 tys.) i komentarzy (ponad 97 tys.).
Zobacz również
Tylko w tym roku na facebookowych stronach powiązanych z portalem Wirtualna Polska internauci lubili treści ponad 791 tys. razy, zostawili pod nimi 151 tys. komentarzy.
W O2.pl perła w koronie jest serwis Pudelek generujący największy ruch na Facebooku. W sumie na stronach związanych z portalem pojawiło się w tym roku 1,44 mln lajków i 128 tys. komentarzy. Zdecydowana większość – na Pudelku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing