SHAKE HANDS rozpoczęła współpracę z producentem stolarki okiennej Vetrex

Agencja odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
O autorze
1 min czytania 2018-02-20

Celem prowadzonych przez agencję działań jest budowanie świadomości marki Vetrex oraz promocja konkretnych produktów i rozwiązań. Podstawą działań jest długofalowa strategia opracowana przez SHAKE HANDS, której głównym elementem są aktywności content marketingowe w obszarze social media. W ich ramach SHAKE HANDS rozwija m.in. ekspercki blog Vetrex, odpowiada za budowane społeczności wokół marki i optymalizację obecności w mediach społecznościowych pod kątem pozyskiwania leadów.

Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada Agnieszka Radosz, Community Manager w SHAKE HANDS.

Z firmą Vetrex współpracuje również agencja Brand Support należąca do tej samej grupy reklamowej co SHAKE HANDS. Przetarg na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych tego klienta Brand Support wygrała w kwietniu 2016 r. W ostatnich miesiącach realizowała obejmującą internet, outdoor oraz prasę zimową kampanię promującą flagowy produkt tej firmy – okna V90+.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj