SHAKE HANDS wygrywa przetarg na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych i przedłuża współpracę na kolejny rok

SHAKE HANDS wygrała przetarg i obroniła budżet na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych. Tikkurila, producent wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni, współpracuje z SHAKE HANDS od 2014 roku.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

Agencja odpowiedzialna jest za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.

Umowa została podpisana na kolejny rok współpracy. O ponownym wyborze agencji zdecydowały zaproponowana na kolejny rok strategia, a także bardzo dobre efekty prowadzonych do tej pory działań. 

„Profile Tikkurila osiągają regularnie od kilku lat najlepsze wskaźniki w rankingach Sotrender pośród marek farb, ale przede wszystkim spodobało nam się innowacyjne, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania podejście do dalszego budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych” – mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.

Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Ewa Sętowska –  Senior Account Manager, Agnieszka Radosz – Community Manager, Szymon Ślipko – Strategy Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W przetargu brały udział 3 agencje.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA (Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Jeep), Bakalland, Delecta, Tikkurila, Vetrex, Astor.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się