Z końcem marca ruszyła akcja pomocy firmy SHAMIR mająca na celu przeprowadzenie darmowych badań wzroku wschodnim sąsiadom przebywającym na terenie Polski. Przez 8 dni w mobilnym punkcie badania wzroku z pomocy specjalistycznej skorzystało ponad 3000 Ukraińców. SHAMIR, dzięki najnowocześniejszej technologii, którą wykorzystuje przy produkcji soczewek okularowych, mógł udzielić bezpośredniego wsparcia w centrach pomocy humanitarnej, skąd uchodźcy wyruszali w dalszą drogę. Na miejscu, w laboratorium stworzono dla potrzebujących ponad 1200 par soczewek okularowych, dedykowanych potrzebom wzrokowym uchodźców.
Zobacz również
Mobilne laboratorium SHAMIR stanęło w Warszawie w Ptak Warsaw Expo, w Centralnym Ośrodku Sportu Hala „Torwar” i Centrum Targowo Kongresowym Global EXPO. W ostatnich dniach przyjechało do Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym Ossa w Rawie Mazowieckiej, w celu wsparcia osieroconych dzieci i młodzieży. W akcji wzięło udział ponad 40 pracowników firmy SHAMIR z całego świata. Każdemu przebadanemu dziecku wręczali terapeutyczną książeczkę – kolorowankę „Bohaterowie”, która odzwierciedla trudne emocje dziecka związane z wojną i ucieczką do innego kraju.
W obliczu wydarzeń ostatnich miesięcy włączyliśmy się w aktywne wsparcie Ukraińców, którzy tymczasowo schronili się w Polsce przed wojną. W centrach pomocy humanitarnej jest duża rotacja, a sam pobyt jest w nich stosunkowo krótki. Dla nas presja czasu okazała się dużym wyzwaniem, ale dzięki naszym laboratoriom i najnowocześniejszym technologiom, które wykorzystujemy w produkcji soczewek okularowych, w tym niezawodny system szybkich dostaw InoTime , udało nam się odpowiedzieć oczekiwaniom osób tam przebywających. Wraz z partnerami przebadaliśmy wzrok ponad 3000 uchodźców z Ukrainy, a dla prawie połowy wykonaliśmy bezpłatnie soczewki okularowe. Dziękujemy pracownikom naszej firmy oraz wszystkim podmiotom, które udzieliły nam wsparcia, za wielkie serce i poświęcenie przy tej akcji. – powiedziała Aleksandra Kubańska, marketing & communications manager, SHAMIR Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pomoc Ukrainie to kolejny projekt realizowany przez Shamir Polska w ramach programu społecznej odpowiedzialności biznesu Długie Oczy. Jego misją jest poprawa jakości życia ludzi, którzy mierzą się z problemami z narządem wzroku. Shamir, we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi, realizuje projekty, które zwiększają komfort i radość życia, a także przyczyniają się do rozwoju osób niedowidzących i niewidomych. Jednym z nich jest budowa Ogrodu Zmysłów przy Towarzystwie Opieki nad Ociemniałymi w Laskach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing