W ramach działań promocyjnych zorganizowany zostanie także konkurs, w którym główną nagrodą będzie wyprawa za koło podbiegunowe.
Kampania wizerunkowa, której celem jest promocja marki Nokian Tyres, producenta opon z dalekiej Północy, zaznajomi konsumentów z trudnymi warunkami atmosferycznymi panującymi w Finlandii. To właśnie z ich powodu osiemdziesiąt lat temu Finowie opracowali pierwszą na świecie oponę zimową. Odbiorcy kampanii będą mogli stawić czoła zimowej aurze w 14 renomowanych ośrodkach narciarskich zlokalizowanych w czterech krajach Europy: Austrii, Szwajcarii, Niemczech i we Włoszech. W projekcie zostanie również wykorzystanych ponad 2200 punktów reklamy zewnętrznej. Kampanii będą towarzyszyć liczne akcje dodatkowe prowadzone w wybranych ośrodkach. Wśród nich znajdą się m.in. zawody polegające na skokach do basenu z lodowatą wodą, stworzone z myślą o prawdziwych twardzielach, które odbędą się 27 stycznia w kurorcie zimowym Kühtai w Austrii. Uczestnicy rywalizacji będą mogli wygrać odzież termoaktywną fińskiej marki OneWay. W kurorcie pojawią się także wyjątkowe rzeźby z lodu. Wśród nich znajdzie się na przykład figura przedstawiająca niedźwiedzia, którą będzie można zobaczyć również w nowej europejskiej reklamie telewizyjnej Nokian Tyres obok ambasadora marki i mistrza świata Formuły 1, Mikiego Häkkinena.
Zobacz również
W grudniu, na europejskim profilu Nokian Tyres na Instagramie, rozpocznie się zabawny konkurs, którego uczestnicy będą mogli sprawdzić, czy są tak dzielni jak Finowie. Aby wziąć udział w rywalizacji, wystarczy odcisnąć swoją twarz w śniegu, zrobić zdjęcie i udostępnić je na Instagramie z hasztagiem #shapedbynorth. Nagrodą główną jest trzydniowa wycieczka za koło podbiegunowe, do White Hell, centrum testowania opon Nokian Tyres. Do wygrania będą trzy nagrody główne, co miesiąc będzie przyznawana jedna. Pozostałe upominki obejmują bony na zakup markowej odzieży zimowej. Do udziału w konkursie będą mogły zgłaszać się osoby z wybranych krajów Europy.
Więcej o kampanii → tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]