TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Shawn Mendes w nowej kampanii promującej wiosenną kolekcję Tommy Hilfiger

Kampania „Tommy X Shawn Classics Reborn” powstała we współpracy z piosenkarzem i autorem piosenek – Shawnem Mendesem. W kampanii wzięli udział przyjaciele i rodzina artysty, a także działacze na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz przedstawiciele młodego pokolenia.
O autorze
2 min czytania 2023-03-22

Do Shawna dołączyła jego siostra Aaliyah Mendes, artysta, wokalista i autor piosenek, a także bliski przyjaciel – Jon Vinyl, producent artystyczny Mike Sabath, artysta Ahmad Cissé, pisarka i modelka Maye Musk, projektantka Czarina Kwong, aktywistka Deprise Lons, model Yvesmark Chery i modelka Anita Jane Pathammavong.

Kampania prezentuje 28-elementową kolekcję dla kobiet i mężczyzn. Każdy z projektów został poświęcony nowej interpretacji klasyki stylu preppy. Wspólna wizja Tommy’ego Hilfigera i Shawna Mendesa łączy cztery idee. Pierwsze z nich to Color Reborn i Materials Reborn – skupione wokół zrównoważonych innowacji w kolekcji. Dwie kolejne, Self Reborn i Community Reborn, odzwierciedlają współczesny styl życia.

Color Reborn to materiały uzyskane dzięki przetworzeniu tekstyliów. Tkaniny Recycrom wykorzystują nową technikę produkcji barwników, które powstają w wyniku przetworzenia włókien z fabrycznych odpadów tkanin na sproszkowany pigment. Materials Reborn to wizja, która uwzględnia najnowocześniejsze technologie produkcji nowych, materiałów z odzyskanych surowców. W kolekcji zastosowano Circulose – materiał wykonany z mieszanki przetworzonych odpadów tkanin i włókien drzewnych. Jego produkcja zmniejsza zapotrzebowanie na nowe surowce i sprawia, że wyrzucone bawełniane ubrania mogą być częścią bardziej cyrkularnego systemu recyklingu – zamiast trafiać na wysypiska śmieci. Self Reborn to zobowiązanie do nowego spojrzenia na pomysły, pasje i poglądy – i na to, co nosimy. Community Reborn to pragnienie, by otaczać się ludźmi, którzy motywują nas do bycia lepszymi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kolekcja „Tommy X Shawn Classics Reborn” stawia kolejny krok na drodze do realizacji naszej wizji zrównoważonego rozwoju. Dążymy bowiem do tworzenia mody, która nie marnuje niczego i jest dostępna dla każdego – mówi Tommy Hilfiger. – Shawn to imponujący młody człowiek i rzecznik pozytywnych zmian w świecie. Jesteśmy dumni, że możemy z nim współpracować i doceniamy rolę, którą pełni w tworzeniu przyszłości bardziej odpowiedzialnej mody – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa kolekcja, stworzona we współpracy z Shawnem Mendesem, powstała z inspiracji stylem preppy marki Tommy Hilfiger w latach 90. Wyraźnie zaakcentowano fasony, wyjątkową wygodę i różnorodność. Projekty odzwierciedlają modę Tommy’ego w nowoczesny sposób – tworzą klasykę na dziś i na jutro.

– Jestem bardzo podekscytowany, że mogę pracować z moją rodziną Tommy’ego nad kolekcją Classics Reborn – mówi Shawn Mendes. – Nasza kolekcja jest dla mnie tak wyjątkowa, bo mogłem pracować z Tommym Hilfigerem nad niesamowitymi projektami – wysokiej jakości, zrównoważonymi wersjami ich najbardziej klasycznych ubrań – mówi wokalista.

Wszystkie materiały wykorzystane do stworzenia kolekcji posiadają certyfikaty zrównoważonego rozwoju przemysłu odzieżowego: Responsible Wool Standard (RWS), Organic Content Standard (OCS) i Global Recycled Standard (GRS). Więcej informacji na temat strategii zrównoważonego rozwoju marki Tommy Hilfiger można znaleźć na stronie internetowej responsibility.pvh.com/tommy.