Tommy Hilfiger oraz Shawn Mendes rozpoczynają wieloetapową współpracę skierowaną na zrównoważony rozwój

Pierwszy etap partnerstwa „Play it forward” rozpoczyna kampania na lato 2022 „Classics Reborn”, której twarzą został Shawn Mendes oraz przekazanie darowizny w wysokości 1 miliona dolarów przez Tommiego Hilfigera w celu zrównoważenia wpływu światowej trasy koncertowej Shawna Mendesa na środowisko.
O autorze
2 min czytania 2022-05-13

Kampania TOMMY HILFIGER „Classics Reborn” została sfotografowana  przez Craiga McDeana i przedstawia Shawna Mendesa w najnowszej kolekcji „1985 Program”. Ujrzymy w niej piosenkarza w kultowej koszulce polo 1985 wykonanej z organicznej bawełny. Shawn ma na sobie również bardziej ekologiczny dżins, który jest wyprodukowany w 20% z bawełny pochodzącej z recyklingu poużytkowego i wymagał mniej wody i energii elektrycznej na etapie wykańczania. Całość stylizacji kampanijnej Shawna Mendesa dopełniają wyselekcjonowane bestsellerowe ubrania TOMMY HILFIGER, oddając tym samym hołd kultowym, klasycznym projektom marki.

Użycie bawełny organicznej w kolekcji „1985 Program” z 2022 r, pozwoliło zmniejszyć ekwiwalent CO2 o około 48% i uniknąć 692 ton jego emisji. Jest to ilość odpowiadająca 641 lotom w jedną stronę z Londynu do Nowego Jorku dla jednego pasażera.

Aby wzmocnić przekaz partnerstwa, podczas nadchodzącej trasy Wonder: The World Tour, Shawn Mendes będzie nosił ekologiczne, szyte na miarę ubrania marki TOMMY HILFIGER, podczas gdy Tommy Hilfiger przekaże milion dolarów na działania mające na celu złagodzenie i zrównoważenie wpływu trasy na środowisko.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Punktem kulminacyjnym partnerstwa będzie wspólna kolekcja kapsułowa, która zadebiutuje wiosną 2023 roku i która będzie połączeniem ponadczasowego stylu marki z innowacyjnymi materiałami, tkaninami pochodzącymi z recyklingu oraz będzie oparta o gospodarkę cyrkulacyjną.

Shawn to nie tylko wszechstronnie utalentowany muzyk, lecz  także głos nowej generacji, tzw. “Futuremakers”, która doskonale rozumie potrzebę działania. Łącząc siły z Shawnem w edukowaniu i wprowadzaniu innowacji, możemy rozbudować i przenieść naszą podróż ku zrównoważonemu rozwojowi na jeszcze wyższy  poziom. Przed nami jeszcze długa droga, ale działając współnie  możemy  jeszcze mocniej zwiększać świadomość potrzeby działania i  wywrzeć jeszcze silniejszy wpływ — mówi Tommy Hilfiger.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tommy i jego kultowa marka inspirują mnie od zawsze i cieszę się, że mogę wyruszyć w naszą wspólną podróż z moimi fanami. Każdy ma do odegrania rolę w tworzeniu bardziej zrównoważonej przyszłości i nie mogę się doczekać uczenia się od siebie nawzajem, a zarazem odkrywania, jak kreatywność i wyobraźnia mogą pozytywnie wpływać na branżę modową. Cieszę się, że będę mógł dzielić się tym, co oznacza dla mnie bardziej zrównoważone życie – mówi Shawn Mendes.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach swojej nadchodzącej trasy Wonder: The World Tour, Shawn Mendes zobowiązał się do zmniejszenia o 50% emisji CO2 na koncert w porównaniu do swojej ostatniej światowej trasy koncertowej z 2019 r. oraz złagodzenia wszystkich pozostałych emisji poprzez realizację projektu usuwania dwutlenku węgla i unikania emisji dwutlenku węgla.