Akcja została zorganizowana we współpracy z BMW, a do udziału w niej zostali zaproszeni także popularni influencerzy. Komunikację konkursu wspiera szeroko zakrojona kampania radiowa.
W tym wyjątkowym, przedświątecznym czasie marka Shell postanowiła szczególnie zadbać o swoich Klientów i dać im szansę wygrania dwumiesięcznej jazdy najnowszym modelem BMW X3 oraz bonów na paliwo o łącznej wartości 20 000 zł. Aby wziąć udział w konkursie należy zatankować pomiędzy 2 a 18 grudnia na stacji Shell minimum 25 l dowolnego paliwa podczas jednej transakcji, zachować dowód zakupu oraz zrobić sobie pomysłowe zdjęcie w obrębie stacji Shell. Zdjęcie należy potem opublikować na stronie www.shell.pl wraz z uzasadnieniem: Dlaczego to właśnie Ty powinieneś wygrać nagrodę główną?
Zobacz również
Do promocji konkursu zaangażowani zostali topowi influencerzy, którzy na swoich fanpage’ach na Facebooku zachęcają do udziału w akcji. Wśród nich znaleźli się: Michał Górecki, MotoDoradca, Bakusiowo, Oczekując.pl, SuperStyler, Szafeczka, Szczesliva oraz AdBuster. Konkurs wspiera także kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, stacjach radiowych Sieci Agora oraz stacjach należących do pakietu „Drapacz Chmur”.
– Konkurs to kolejna już współpraca z naszym partnerem strategicznym – marką BMW – oraz ze znanymi influencerami. Chcemy nieustannie docierać do coraz szerszego grona odbiorców, dlatego też korzystamy z różnych kanałów komunikacji, łącząc te tradycyjne z niestandardowymi – komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell Polska.
Oprócz konkursu, 6 grudnia na stacjach Shell czekają specjalne mikołajkowe prezenty dla najmłodszych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szczegóły i regulamin konkursu znajduje się na stronie www.shell.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing