TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Shell serdecznie wita konkursem mikołajkowym „Wygraj jazdę marzeń na nowy rok!” .

Shell Polska, chcąc wprowadzić swoich Klientów w magiczny nastrój zbliżających się świąt, przygotował dla nich specjalny mikołajkowy konkurs. Do wygrania są dwa miesiące jazdy luksusowym BMW X3 oraz bony na paliwo o łącznej wartości 20 000 zł.
O autorze
1 min czytania 2016-12-06

Akcja została zorganizowana we współpracy z BMW, a do udziału w niej zostali zaproszeni także popularni influencerzy. Komunikację konkursu wspiera szeroko zakrojona kampania radiowa.

W tym wyjątkowym, przedświątecznym czasie marka Shell postanowiła szczególnie zadbać o swoich Klientów i dać im szansę wygrania dwumiesięcznej jazdy najnowszym modelem BMW X3 oraz  bonów na paliwo o łącznej wartości 20 000 zł.  Aby wziąć udział w konkursie należy zatankować pomiędzy 2 a 18 grudnia na stacji Shell minimum 25 l dowolnego paliwa podczas jednej transakcji, zachować dowód zakupu oraz zrobić sobie pomysłowe zdjęcie w obrębie stacji Shell. Zdjęcie należy potem opublikować na stronie www.shell.pl wraz z uzasadnieniem: Dlaczego to właśnie Ty powinieneś wygrać nagrodę główną?

Do promocji konkursu zaangażowani zostali topowi influencerzy, którzy na swoich fanpage’ach na Facebooku zachęcają do udziału w akcji. Wśród nich znaleźli się: Michał Górecki, MotoDoradca, Bakusiowo, Oczekując.pl, SuperStyler, Szafeczka, Szczesliva oraz AdBuster. Konkurs wspiera także kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, stacjach radiowych Sieci Agora oraz stacjach należących do pakietu „Drapacz Chmur”.

Konkurs to kolejna już współpraca z naszym partnerem strategicznym – marką BMW – oraz ze znanymi influencerami. Chcemy nieustannie docierać do coraz szerszego grona odbiorców, dlatego też korzystamy z różnych kanałów komunikacji, łącząc te tradycyjne z niestandardowymi – komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell Polska. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz konkursu, 6 grudnia na stacjach Shell czekają specjalne mikołajkowe prezenty dla najmłodszych.

Szczegóły i regulamin konkursu  znajduje się na stronie www.shell.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się