BoomHits to świeżo otwarty dział wydawniczy polskiego producenta gier mobilnych BoomBit. „Shoe Race”, najnowszy przebój BoomHit, we współpracy z Cappuccino Games LLC, trafił na 1. miejsce sprzedaży w 11 krajach świata, w tym w Stanach Zjednoczonych, a w 40 krajach znalazł się w pierwszej dziesiątce. To wszystko było możliwe za sprawą kampanii firmy na TikToku.
„Shoe Race” bardzo szybko zyskał popularność, którą zawdzięcza m.in. wyjątkowemu designowi i grywalności. Jednak to za sprawą TikToka gra dotarła do szerokiego grona odbiorców i została prawdziwym hitem sprzedażowym. Aplikacja wygenerowała milionowe zasięgi. „Shoe Race” może pochwalić się 103,5 mln wyświetleń, 3 mln kliknięć oraz 1,4 mln konwersji, a liczby stale rosną.
Zobacz również
– Wykorzystanie inteligentnych rozwiązań optymalizacyjnych TikToka pozwoliło BoomHits stworzyć reklamy dostosowane pod konkretne grupy odbiorców, co znacznie zwiększyło nasze zasięgi. Tydzień po rozpoczęciu kampanii znaleźliśmy się na pierwszym miejscu listy bestsellerów na amerykańskim rynku iOS. Musieliśmy jedynie dostosować nasze działania pod nowoczesnych odbiorców platformy i aktualne trendy, a reakcja użytkowników TikToka przerosła nasze oczekiwania – powiedział Goncalo Martins, head of marketing w BoomHits.
– TikTok aktywnie promuje branżę gamingową, która stała się ważnym elementem naszej komunikacji w 2021 r. Różnorodność form reklamy, angażowania odbiorców i wspierania użytkowników sprzyja dużym zasięgom i popularności, co przyciąga twórców z wielu branż. Gaming, który dostarcza rozrywki, a dodatkowo angażuje i inspiruje swoją wizualną opowieścią, idealnie wpisuje się w wyznawane przez nas wartości – skomentował Rafał Drzewiecki, head of marketing w TikTok Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing