W każdą środę rano będą publikowane nowe odcinki formatu. W „Dziewczynach z sąsiedztwa” wystąpią głosy znane i nieznane, dziewczyn pracujących i matkujących, starszych i młodszych. Każda z nich może mieć inne doświadczenia lub opinie, ale wszystkie pragną tego samego: kochać i być kochaną, czuć się bezpiecznie i samej decydować o swoim szczęściu.
– Chcemy pokazać, że kobiety mogą się bardzo różnić, ale jest wiele płaszczyzn, na których mogą się porozumieć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tworzenie własnego podcastu. Wierzę w ten format dotarcia do naszych konsumentek, chcemy budować wizerunek marki bliskiej kobietom, a podcast, zważywszy na profil słuchacza i jego stopień utrzymania uwagi, jest do tego idealnym medium. W „Dziewczynach z sąsiedztwa” będziemy prowadzić rozmowy o inspiracjach, pragnieniach, wyzwaniach i radości z bycia kobietą – mówi Anna Waśko, head of PR & brand w Showroom
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Podcast „Dziewczyny z sąsiedztwa” jest dostępny na Spotify, Apple Podcasts, kanale Showroom na YouTubie i innych, mniejszych platformach podcastowych. Za realizację odpowiada agencja Słucham. Projekt realizowany jest we współpracy z Podigee, platformą hostingu i analityki dedykowaną twórcom podcastów. Realizacją nagrań zajmuje się Domofonia, a postprodukcją Szafa Pełna Dźwięków.