Dostęp do ponadczasowych, wysokiej jakości produktów nie był prostszy, w każdym tygodniu będzie pojawiać się kilkadziesiąt nowości. Wszystkie akcesoria są dokładnie sfotografowane, widoczne ślady użytkowania są wyszczególnione w opisie. Coraz więcej konsumentów interesuje się modą z tzw. drugiego obiegu, wychodząc naprzeciw ich potrzebom Showroom podjął starania o pozyskanie odpowiednich dostawców, którzy współpracują m.in. z Farfetch.
Zobacz również
Gwarancja jakości i autentyczności
Każdy model jest sprawdzany pod kątem autentyczności zgodnie z surowym procesem. Nasi kontrahenci dokładnie porównują specyfikacje produkcyjne, związane z każdym produktem: logotyp, surowce, zamki błyskawiczne, szwy, numery seryjne, podszewki, karty autentyczności oraz naklejki hologramowe. Część produktów dostarczana jest w oryginalnych opakowaniach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Świadoma konsumpcja wpływa na zmniejszenie śladu węglowego, powodowanego przez przemysł odzieżowy. W zeszłym roku platforma w ramach miesiąca mody zrównoważonej, zachęcała klientów do świadomych nawyków zakupowych oraz przedstawiała sylwetki projektantów, produkujących lokalnie z wykorzystaniem ekologicznych materiałów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing