Shutterstock promuje się spotem w klimacie „Stranger Things”

Shutterstock promuje się spotem w klimacie „Stranger Things”
Na pierwszy rzut oka nowa reklama platformy Shutterstock wygląda jak nowy zwiastun serialu „Stranger Things”. Tak naprawdę jest część niekonwencjonalnej kampanii „It's not stock, it's Shutterstock”, która promuje słynny bank zdjęć.
O autorze
1 min czytania 2019-06-27

Premiera najnowszego sezonu „Stranger Things” zbliża się wielkimi krokami. Znane marki już od jakiegoś czasu wypuszczają kampanie, które są częścią promocji kolejnej części serialu. Tego przykładem jest m.in. platforma Shutterstock.

Popularny bank zdjęć stworzył reklamę zatytułowaną „Strange Things”, która na pierwszy rzut oka wygląda jak zwiastun nowego sezonu produkcji. Spot nie bez powodu został stworzony w klimacie serialu – pełen dziwacznych, odwróconych do góry nogami ujęć udowadnia, że Shutterstock nie jest zwyczajnym stockiem i każdy znajdzie tam coś dla siebie. 

PS

Premiera trzeciego sezonu kultowego serialu Netfliksa „Stranger Things” zbliża się wielkimi krokami. Kolejną marką, która postanowiła włączyć się w promocję produkcji jest Burger King i jego odwrócony do góry nogami Whopper.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Marka LEGO przygotowała nie lada gratkę dla fanów serialu „Stranger Things” – z okazji premiery trzeciego sezonu brand stworzył zestaw klocków inspirowanych pełną tajemnic produkcją Netfliksa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Coca-Cola nawiązała współpracę z twórcami serialu „Stranger Things” i ruszyła z nową kampanią „First Love” informującą o przywróceniu na rynek napoju sprzed 30 lat – New Coke.