Nowy sklep o powierzchni blisko 11 tys. m. kw. z 250 miejscami parkingowymi zlokalizowany będzie w Kobylnicy przy ulicy Szczecińskiej 3d. Budowa salonu w okolicy Słupska, który będzie 32. punktem sprzedaży na mapie Polski, rozpoczęła się w kwietniu 2021 roku. Inwestycja zakończona została w połowie stycznia tego roku. Nowy sklep zastąpi dotychczasowy salon Agata, który znajdował się w Bolesławicach.
Zdecydowaliśmy o budowie własnego, wolnostojącego obiektu w najnowocześniejszym, dostosowanym do potrzeb klientów standardzie. Dzięki temu osoby odwiedzające salon będą mogły korzystać m.in. z przestrzennego parkingu. W salonie pojawią się meble i dekoracje do wyposażenia pokoju dziennego, sypialni, jadalni, pokoju dziecięcego, dział dodatków i dekoracji, a także studio kuchenne, w którym można kompleksowo zaprojektować i wyposażyć wnętrza z pomocą mebli kuchennych pod wymiar pomieszczenia. W budynku znajduje się również magazyn wysokiego składowania, gdzie klienci bezpośrednio po zakupie dokonają odbioru towarów – z pewnością będą mogli liczyć na bogatą ofertę mebli dostępnych od ręki – mówi Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
Zobacz również
Inspiracje i promocje na wielkie otwarcie
Z okazji otwarcia salonu na klientów czekać będzie specjalna gazetka promocyjna z ofertą wybranych mebli i dekoracji, która obowiązywać będzie od 24 lutego aż do 5 marca. Dodatkowo, pomiędzy 24 a 26 lutego ceny promocyjne towarów z gazetki będą łączyć się z ogólnopolską promocją na wszystkie produkty: 100 zł rabatu za każde wydane 1000 zł albo 60 rat 0%, 3 pierwsze raty gratis.
Nowy sklep zaoferuje mnóstwo inspiracji i gotowych pomysłów na urządzenie domu – klienci znajdą je w blisko 80 boksach z przykładowymi aranżacjami. Wszystkie meble tapicerowane zajmą aż 1600 mkw., a studio kuchenne wraz z meblowymi inspiracjami – 250 mkw. Klienci będą mieli także dostęp do nowości w asortymencie, które pojawią się premierowo w nowym salonie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Wybierając kolejne lokalizacje naszych sklepów, chcemy inspirować Polaków do zmiany swojej domowej przestrzeni, ale jednocześnie umożliwiać im dostęp do wysokiej jakości produktów od najlepszych, krajowych i międzynarodowych producentów. Cieszymy się z zaufania klientów, bo to właśnie dzięki temu możemy stale się rozwijać – dodaje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
Słuchaj podcastu NowyMarketing