Do zarządu dołączyli Andrzej Magdziak, Ewa Wiejas-Lipecka i Artur Muszkiet, który będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną spółki jako Managing Director. Ze spółką rozstaje się Wojciech Kałużny.
Zakup sieci wpisuje się w nowy model biznesowy Grupy Ströer, który bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu On-line OOH. Realizacja strategii rozwijania kompetencji z dziedziny Digital umożliwia dostarczenie klientom profesjonalnych, kompleksowych usług reklamowych.
Zobacz również
Na rynku niemieckim, pozycję Grupy Ströer zbudowały znaczące akwizycje, w tym T-online.de – jednego z najpopularniejszych niemieckich serwisów informacyjnych. Grupa systematycznie odnotowuje wzrost przychodów z działalności reklamowej on-line – przewidywany udział Digitalu w przychodach grupy w 2016 roku stanowi 50%.
„Odpowiadając na potrzeby rynku oraz podążając za światowymi trendami, rozwijamy swoje kompetencje w sektorze Digital. W dobie dynamicznych przemian na rynku reklamowym, pragniemy dostarczać wysokiej jakości rozwiązania reklamowe umożliwiające prowadzenie skutecznych, zintegrowanych oraz innowacyjnych działań promocyjnych” – ocenia powołanie Ströer Digital Media Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
W styczniu zakończyła się kadencja Wojciecha Kałużnego jako Członka Zarządu Goldbach Audience. Kałużny związany był z firmą od dziewięciu lat.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Jestem dumny z mojego Zespołu oraz z tego, że razem udało nam się przez wiele lat utrzymać pozycję najlepszego domu sprzedaży Digital w Polsce. Rozstaję się z firmą w przyjaznej atmosferze, pozostawiając spółkę w dobrej kondycji. Wierzę, że doświadczenie nowego zarządu umożliwi dynamiczny rozwój Ströer Digital Media. Mimo mojej decyzji, w najbliższym czasie planuję wspierać działania spółki.” Wojciech Kałużny nie zdradził swoich planów zawodowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ströer Digital Media to wiodący dom sprzedaży mediów interaktywnych, świadczący usługi w obszarze reklamy display, wideo i mobile. W portfolio sieci znajduje się 790 witryn. Sieć dociera do ponad 20 milionów unikalnych użytkowników czyli 80% internautów w Polsce.