Siedmioslajdowiec #8 – 7 kampanii, w których marki szydzą z konkurencji

Siedmioslajdowiec #8 – 7 kampanii, w których marki szydzą z konkurencji
Kampanii, w których marki śmieją się z konkurencji jest mnóstwo i duża część z nich jest Wam z pewnością znajoma...
O autorze
0 min czytania 2014-10-03

Dlatego z przyjemnością pominęliśmy wojnę Audi z BMW i kilka innych powszechnie znanych przypadków, szukając przykładów nowych lub mniej ogranych (a przynajmniej częściowo zapomnianych).

W tym wydaniu Siedmioslajdowca będziecie mogli sprawdzić, m.in. w jaki sposób Indian Motorcycle próbuje odbić fanów Harleyowi-Davidsonowi, jak Microsoft prowadzi krucjatę przeciwko Google, czy przypomnieć sobie starożytną (bo zaczętą w 2006) kampanię Apple ośmieszającą Microsoft, a także jak karma się odwróciła i to Apple stał się obiektem drwin.

Zapraszamy do zapoznania się z nowym Siedmioslajdowcem, w którym znajdziecie 7 kampanii, w których marki szydzą z konkurencji. 

Poprzednie SIEDMIOSLAJDOWCE znajdziecie tutaj >

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj