Kampania promuje ekspresy Siemens, w tym flagowy model – EQ.9. Na jej potrzeby została stworzona strona http://obudzemocje.pl/, gdzie można zobaczyć interaktywne filmy. W konkursie „Obudź emocje” biorący udział miłośnicy czarnego napoju podejmują kreatywne zadanie polegające na wyreżyserowaniu i nagraniu własnego zakończenia historii pokazanych na filmach, w którym kawa pobudza emocje. Konkurs trwa w dniach od 8 grudnia 2016 do 31 stycznia 2017. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody w postaci 10 000 złotych i dwóch ekspresów Siemens EQ.6.
Kampanii towarzyszy promocja konsumencka cashback, w ramach której, w zależności od wybranego modelu, można odebrać do 500 zł premii.
Zobacz również
To kolejna na przestrzeni ostatnich lat edycja kampanii promocyjnej automatycznych ekspresów do kawy serii EQ marki Siemens realizowana wspólnie agencją INSIGNIA. Agencja odpowiada za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej, wykonanie landing page’a, opracowanie scenariuszy spotu, a także kampanię display (w tym zaplanowanie oraz zakup mediów). Za produkcję filmu odpowiedzialny jest dom produkcyjny PrimeMovers. Reżyserem filmu jest Roman Przylipiak.