Silesia City Center ubrała modelki w miasto. Nowa kampania reklamowa centrum

W swojej najnowszej kampanii reklamowej Silesia City Center ubrała modelki w… miasto. Nietypowy projekt ma podkreślić silny związek tego największego centrum handlowego na Śląsku z wielkomiejskim stylem, jaki promuje w 2015 roku.
O autorze
2 min czytania 2015-01-22

Za koncepcją najnowszej kampanii Silesii stoi krakowska agencja madeinbrain.

Silesia kusi miastem

Aż 15 odsłon będzie miała najnowsza kampania reklamowa Silesia City Center na 2015 rok. Jej hasło przewodnie to „W mieście mody”. To właśnie miasto zagrało w nowej główną rolę. Oprócz sezonowych stylizacji, modelki pojawiające się w kolejnych odsłonach kampanii będą dosłownie ubrane w najbardziej rozpoznawalne metropolie m.in. Londyn, Los Angeles, Nowy Jork, ale także Katowice.

– W kampanii bawimy się graficznym połączeniem miasta i eleganckich stylizacji, przenikają się one wzajemnie, dopełniają i wpływają na siebie. Motyw ten jest nawiązaniem do oferty Silesia City Center, na którą składają się rzeczy marek z całego świata. W tak nietypowy, graficzny sposób chcemy pokazać, że ubrania z największych modowych metropolii, wyznaczających dziś trendy, znajdziemy pod dachem Silesia City Center – mówi Piotr Gajda, dyrektor Silesia City Center.

Znana fotograf wsparła kampanię

Ale nie tylko miasto jest ważne w nowej kampanii, także zdjęcia. Te wykonała Aldona Kaczmarczyk, znana fotograf mody. Przed jej obiektywem stawały m.in. Natasza Urbańska, Kora, Agata Młynarska, Martyna Wojciechowska i Kinga Rusin. Kaczmarczyk współpracuje także z takimi magazynami jak: ELLE, Newsweek, Maleman czy Twój Styl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Aldona doskonale uchwyciła symbiozę stylu i miasta, na której nam zależało. Na zdjęciach na równi ważna jest zabawa metropolią, co stylizacja modelki. Te zdjęcia podobnie jak rozkładówki ekskluzywnego magazynu mody mają inspirować nas przez cały rok. Stąd m.in. aż 15 odsłon stylizacji, włosów i make up’u – mówi Piotr Gajda.

C.d.n w social mediach

Nowością w kampanii reklamowej Silesii będzie jej kontynuacja i poszerzenie w social mediach. Każda z odsłon i każde z kolejnych haseł kampanii będzie jednocześnie hashtagiem, który odsyłać będzie nas po więcej do social mediów centrum m.in. na Instagram (@SilesiaStyle) i na fan page na Facebooku – mówią twórcy. Tam korzystając z hashtagów będziemy mogli być na bieżąco z informacjami m.in. o eventach, konkursie czy 10 urodzinach, jakie zaplanowała Silesia na 2015 rok. 9 z 15 odsłon tegorocznej kampanii będzie miało unikalne, słowotwórcze hashtag. Dzięki nim będziemy w stanie więcej powiedzieć, a hasło z reklamy będzie tylko zaproszeniem do komunikacji i rozmowy z nami – mówi Gajda. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Swoją kampanię Silesia rozpoczęła kreacją „Zimowe okazje”, która promowała wyprzedaże oraz akcję charytatywną #podarujciuch. Tegoroczna kampania reklamowa Silesia City Center obejmie m.in. outdoor, radio, prasę i internet. Silny nacisk zostanie położony także na rozwój social mediów. Za działania reklamowe odpowiadać będzie agencja madeinbrain z Krakowa, za wsparcie PR agencja Guarana Public Relations z Katowic. Organizacją eventów zajmie się Qlture Events, zakupem mediów dział marketingu Silesii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się