Dzień Singla znany też jest pod nazwą Double 11 lub 11.11 Global Shopping Festival. Dzień 11 listopada wybrany jest nieprzypadkowo, gdyż w dacie spotykają się cztery „samotne” jedynki. Został zainaugurowany w 2009 roku przez chiński portal Alibaba. Szybko został przyjęty także na innych rynkach i do dziś cieszy się taką samą popularnością jak Black Friday czy Cyber Monday. Pierwsza edycja wygenerowała zyski o wartości niecałych 8 milionów dolarów. W 2017 roku było to już ponad 25 miliardów dolarów przychodu w ciągu tylko tego jednego dnia.
– Nasi klienci również będą mogli wziąć udział w wyprzedażach z okazji Dnia Singla. W naszej ofercie znajdą laptopy, telefony, komputery PC oraz sprzęt RTV i AGD. Jestem przekonana, że już niebawem to święto handlu będzie cieszyło się taką samą popularnością jak Black Friday czy Cyber Monday. Widzimy, że konsumenci coraz chętniej szukają rabatów i promocji, dlatego zdecydowaliśmy się zaangażować w Dzień Singla – mówi Karolina Pietz Drapińska, dyrektor marketingu i PR Grupy Komputronik.
Zobacz również
Dzień Singla w Komputronik rozpoczął się 8 listopada i potrwa aż do 11 listopada br. Pełną listę produktów w promocyjnych cenach można znaleźć na dedykowanej stronie.