Sinsay w gronie klientów albo albo

Z początkiem czerwca 2021 roku Sinsay powierzył albo albo przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji w kanałach social media (Instagram, TikTok). Portfolio agencji powiększyło się o polską markę odzieżową – część grupy LPP, do której należą również marki Reserved, Cropp, House i Mohito.
O autorze
1 min czytania 2021-07-07

Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie komunikacji marki Sinsay. Zaproponowana przez albo albo strategia realizuje nowe pozycjonowanie marki, która aktualnie oferuje dużo więcej niż modną odzież dla młodych kobiet.

– Współpraca z Sinsay to projekt, który doskonale wpisuje się w profil naszej agencji. W strategii skoncentrowaliśmy się na najsilniejszych atutach marki, wykorzystując najnowsze trendy w komunikacji social media. Udział  w tworzeniu oraz prowadzeniu angażującej i jakościowej komunikacji Sinsay jest dla nas dużym wyróżnieniem, szczególnie w perspektywie bardzo szybkiego rozwoju marki – mówi Agata Twardowska, managing director / co-founder.

albo albo odpowiada za pełną obsługę kanałów Sinsay (Instagram, TikTok), które poza komunikacją lokalną budują pozycję marki na innych rynkach europejskich. Ponadto, agencja jest wsparciem dla Sinsay w zakresie działań komunikacyjnych marki budujących widoczność jej kluczowych aktywności konsumenckich. Współpraca została nawiązana w drodze zrealizowanego przetargu. Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy.

Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Piotr Łaziuk, digital project manager, dedykowany team kreatywny – Zofia Mastyna, graphic designer oraz Filip Badurek, copywriter, a także Agnieszka Czarnecka, digital project lead oraz Miłosz Jacyna, creative & strategy head / partner.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj