Zadaniem postawionym przed agencją było odświeżenie komunikacji marki Sinsay. Zaproponowana przez albo albo strategia realizuje nowe pozycjonowanie marki, która aktualnie oferuje dużo więcej niż modną odzież dla młodych kobiet.
– Współpraca z Sinsay to projekt, który doskonale wpisuje się w profil naszej agencji. W strategii skoncentrowaliśmy się na najsilniejszych atutach marki, wykorzystując najnowsze trendy w komunikacji social media. Udział w tworzeniu oraz prowadzeniu angażującej i jakościowej komunikacji Sinsay jest dla nas dużym wyróżnieniem, szczególnie w perspektywie bardzo szybkiego rozwoju marki – mówi Agata Twardowska, managing director / co-founder.
Zobacz również
albo albo odpowiada za pełną obsługę kanałów Sinsay (Instagram, TikTok), które poza komunikacją lokalną budują pozycję marki na innych rynkach europejskich. Ponadto, agencja jest wsparciem dla Sinsay w zakresie działań komunikacyjnych marki budujących widoczność jej kluczowych aktywności konsumenckich. Współpraca została nawiązana w drodze zrealizowanego przetargu. Umowa została podpisana na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy.
Za realizację działań z ramienia albo albo odpowiada Piotr Łaziuk, digital project manager, dedykowany team kreatywny – Zofia Mastyna, graphic designer oraz Filip Badurek, copywriter, a także Agnieszka Czarnecka, digital project lead oraz Miłosz Jacyna, creative & strategy head / partner.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]