Motywem przewodnim kampanii niezmiennie pozostają wpisane w charakter marki muzyka i autentyczność. W kolekcji pojawia się także sporo denimowych stylizacji, podkreślonych ukazanym w dwóch kampanijnych filmach lifestylem. Muzyczny aspekt przejawia się w motywie ON, eksplorującym lokalne, spontanicznie organizowane koncerty – z założenia kameralne wydarzenia, przeradzające się jednak w istotne muzyczne eventy. Młodzieżowa autentyczność znajduje swoje odbicie w części OFF – poszukiwaniu spokoju po szalonych, imprezowych wyprawach w otoczeniu natury.
Zjednoczenie odpowiada za koncept, projekt i wdrożenie strony kampanijnej, łączącej oba filmy we wspólną formę. Nowoczesna, intuicyjna strona skupia całą uwagę na materiałach sesyjnych i filmach, pozwalając na wygodne zapoznanie się z nimi także w wersji mobilnej. Na stronie nie zabrakło także quickshopów, pozwalających na szybki zakup prezentowanych w kampanii modeli ubrań.