TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Site kampanijny House AW15/16 od Zjednoczenia

House nowy sezon zaczyna od kampanii wizerunkowej ON OFF. W kontynuacji wcześniejszego konceptu muzycznej podróży, nowa kolekcja zaprezentowana tym razem zostaje na tle bajkowej Islandii. Za realizację strony kampanijnej odpowiedzialne jest Zjednoczenie.
O autorze
0 min czytania 2015-09-23

Motywem przewodnim kampanii niezmiennie pozostają wpisane w charakter marki muzyka i autentyczność. W kolekcji pojawia się także sporo denimowych stylizacji, podkreślonych ukazanym w dwóch kampanijnych filmach lifestylem. Muzyczny aspekt przejawia się w motywie ON, eksplorującym lokalne, spontanicznie organizowane koncerty – z założenia kameralne wydarzenia, przeradzające się jednak w istotne muzyczne eventy. Młodzieżowa autentyczność znajduje swoje odbicie w części OFF – poszukiwaniu spokoju po szalonych, imprezowych wyprawach w otoczeniu natury.

Zjednoczenie odpowiada za koncept, projekt i wdrożenie strony kampanijnej, łączącej oba filmy we wspólną formę. Nowoczesna, intuicyjna strona skupia całą uwagę na materiałach sesyjnych i filmach, pozwalając na wygodne zapoznanie się z nimi także w wersji mobilnej. Na stronie nie zabrakło także quickshopów, pozwalających na szybki zakup prezentowanych w kampanii modeli ubrań.