Minimalizm, naturalne surowce i stonowana kolorystyka nieodłącznie kojarzą się ze skandynawskim stylem. SENCE Copenhagen to marka, której projektanci pochodzą z krajów Skandynawii. Koncepcja kampanii przygotowana przez agencję Papert Pictures z Poznania odwołuje się do surowego krajobrazu wybrzeża Bałtyku i Morza Północnego. Dzięki użyciu naturalnych rekwizytów (konary drzew) oraz scenografii nawiązującej do struktury kamieni, agencja zaproponowała minimalistyczne tło do niekoniecznie oszczędnej w formie biżuterii. W produktach marki w większości modeli pojawiają się naturalne materiały i półszlachetne kamienie.
W kampanii udało połączyć się skandynawskie korzenie marki z którymi silnie się utożsamia i nowoczesne wzornictwo podążające za trendami. Skandynawską aurę sesji podkreślają również stylizacje (Szymon Duży/Papert Pictures) jak i naturalny make-up (Aneta Paciorek-Dałek/Papert Pictures). Za scenografię odpowiada RD2D Kolektyw.
Zobacz również
Autorką zdjęć jest Aleksandra Zaborowska związana z Papert Pictures, która ma już na swoim koncie realizację dla marki biżuteryjnej – w styczniu tego roku odpowiedzialna była za sesję zdjęciową firmy Apart, której przewodnim motywem były różnej rasy psy.
Kampania dla Sence Copenhagen na sezon jesień-zima 2016/17
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Photographer: Aleksandra Zaborowska /Papert Pictures
Head of Production: Agata Kruczek /Papert Pictures
Production manager: Agata Śliwińska /Papert Pictures
Model: Marzena /Rebel Models
Stylist: Szymon Duży /Papert Pictures
Make-up: Bartek Osowczyk
Hair stylist: Aneta Paciorek Dałek /Papert Pictures
Set design: R2D2 Kolektyw Creative
Concept: Agata Śliwińska /Papert Pictures
Photo assistant: Mateusz Gogol
Słuchaj podcastu NowyMarketing