Skanska pod skrzydłami Lemon Sky

Agencja Lemon Sky z Grupy ADV rozpoczęła współpracę ze Skanska Residential Development Poland. Będzie odpowiedzialna m.in. za kampanię promującą nowe osiedle mieszkaniowe Park Ostrobramska.
O autorze
1 min czytania 2012-11-06

Park Ostrobramska to pierwsze osiedle mieszkaniowe Skanska Residential Development Poland w Warszawie. Lemon Sky w ramach współpracy m. in. zaprojektuje i wdroży nowy serwis www. Do zadań agencji należy również promocja Parku Ostrobramska w obszarze offline. Za obsługę mediów odpowiada Codemedia S.A.

– Park Ostrobramska to dla nas bardzo ważna inwestycja i zależało nam, aby działania promocyjne były prowadzone przez profesjonalistów. Kompleksowa strategia działań i przemyślane, odpowiednio dobrane rozwiązania zapewniają skuteczność realizacji naszych planów biznesowych – mówi Michał Świderski, Sales and Marketing Manager w Skanska Residential Development Poland.

Lemon Sky prowadzi szeroko zakrojoną kampanię outdoorową, radiową oraz prasową, a także działania promocyjne w kanale online. Agencja przeprowadziła również cykl wydarzeń promocyjno-reklamowych, takich jak np. oryginalne dni otwarte inwestycji – „Świat Przyrody Skanska”, podczas których przewidziane były edukacyjne atrakcje dla całej rodziny.

– Organizując wydarzenia promujące nową inwestycję wzięliśmy pod uwagę unikalne wartości marki Skanska. Świat Przyrody spotkał się z ogromnym zainteresowaniem dzieci oraz ich rodziców. W każdym naszym działaniu patrzymy przez pryzmat unikatowych korzyści, które wyróżniają naszego Klienta na tle innych developerów – mówi Katarzyna Szostakowska, Head of Offline w Lemon Sky.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja zaprojektowała i wdrożyła projekt uczestnictwa Klienta podczas targów mieszkaniowych Nowy DOM Nowe MIESZKANIE, które odbyły się w dn. 8-9 września br. Stoisko stworzone przez Lemon Sky dla Skanska Residential Development Poland zostało wyróżnione nagrodą za najładniejsze stoisko podczas targów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing