TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Skanska Residential Development Poland rozpoczęła współpracę z Komunikacją+PR oraz White Bits

Od lutego bieżącego roku kolejna spółka z grupy Skanska dołączyła do portfolio Komunikacji+PR. Agencja zajmie się obsługą PR zewnętrznego ze szczególnym uwzględnieniem: PR produktowego, korporacyjnego oraz kryzysowego dla Skanska Residential Development Poland.
O autorze
2 min czytania 2020-02-05

Tym samym agencja na stałe będzie obsługiwać wszystkie spółki z grupy Skanska w Polsce: Skanska SA, Skanska Commercial Development Europe, Skanska Property Poland, Business Link, a teraz także Skanska Residential Development Poland.

– Mocne wejście na rynek nieruchomości to efekt naszej świadomej strategii biznesowej i konsekwentna jej realizacja. Tak szerokim zakresem współpracy ze spółkami Skanska zamierzamy systematycznie wzmacniać kompetencje PR produktowego i korporacyjnego w obszarach retail i nieruchomości. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie spojrzeć na biznes naszego klienta bardziej kompleksowo, a tym samym podpowiadać rozwiązania, które pracują na sukces w dużej skali – komentuje Anna Knowska, managing director z Komunikacji+PR, agencji wchodzącej w skład Grupy Komunikacja+.

Skanska Residential Development Poland to utworzona w 2011 roku w Polsce spółka, która realizuje wysokiej jakości projekty mieszkaniowe. W myśl idei zrównoważonego rozwoju buduje proekologiczne osiedla z myślą o społeczeństwie. Jest pionierem w zakresie certyfikacji środowiskowej BREEAM oraz budownictwa dostępnego podlegającego normom certyfikacji Fundacji Integracja „Obiekt bez barier”, co świadczy o jej odpowiedzialnym podejściu do realizowanych inwestycji.

– Tworzymy miejsca przyjazne do życia dla rodziców z dziećmi, młodych ludzi lubiących aktywny tryb życia, osób starszych i z niepełnosprawnościami, w otoczeniu kojącej zieleni i w dobrym sąsiedztwie. Prowadząc działania wizerunkowe szczególną uwagę poświęcamy długofalowej komunikacji i relacjom z klientem. Kreujemy pozytywne, stałe emocje, które obecnym i przyszłym mieszkańcom naszych osiedli kojarzą się z domem. Budujemy tym samym lojalność w relacjach konsumenckich. Rozpoczynając współpracę z agencjami Komunikacja+PR i White Bits liczymy na komunikacyjne wsparcie naszych działań biznesowych w zgodzie z wartościami, którymi się kierujemy oraz pomoc w zwiększeniu rozpoznawalności marki w kluczowych dla nas obszarach – komentuje Anna Strożek, koordynator ds. komunikacji w spółce mieszkaniowej Skanska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Rozpoczęcie stałej obsługi spółki mieszkaniowej Skanska to znakomite zwieńczenie rozwoju naszej współpracy ze skandynawskim deweloperem. Droga, którą przebyliśmy w ciągu dwóch lat – od jednego projektu dla Skanska SA po stałą obsługę wszystkich spółek – to efekt zrozumienia przez nas potrzeb klienta i kompleksowego spojrzenia na jego biznes – komentuje Michał Matusiewicz, client service leader w Komunikacji+PR.

Komunikacja+PR wystartowała w przetargu w konsorcjum z agencją White Bits, której zadaniem będzie kontynuowanie obecności dewelopera w social media. Konsorcjum z White Bits powstało m. in. z uwagi na podobne doświadczenia firm w zakresie obsługi spółek Skanska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Nasz cel to wzmocnienie obecności Skanska w mediach społecznościowych jako dewelopera mieszkaniowego. Wymaga to doskonałej koordynacji całości działań komunikacyjnych i reklamowych. A także dogłębnego zrozumienia specyfiki marki. Tu opieramy się na wieloletnim doświadczeniu w pracy z firmami deweloperskimi oraz markami skandynawskimi – mówi Paweł Stempniak, CEO agencji White Bits.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konsorcjum zostało wybrane w drodze przetargu. Strony nie zdradzają, na jaki czas została zawarta umowa. Za obsługę klienta odpowiadać będzie Magdalena Sosna (Komunikacja+PR) oraz Anna Prokop (White Bits).