Tym samym agencja na stałe będzie obsługiwać wszystkie spółki z grupy Skanska w Polsce: Skanska SA, Skanska Commercial Development Europe, Skanska Property Poland, Business Link, a teraz także Skanska Residential Development Poland.
– Mocne wejście na rynek nieruchomości to efekt naszej świadomej strategii biznesowej i konsekwentna jej realizacja. Tak szerokim zakresem współpracy ze spółkami Skanska zamierzamy systematycznie wzmacniać kompetencje PR produktowego i korporacyjnego w obszarach retail i nieruchomości. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie spojrzeć na biznes naszego klienta bardziej kompleksowo, a tym samym podpowiadać rozwiązania, które pracują na sukces w dużej skali – komentuje Anna Knowska, managing director z Komunikacji+PR, agencji wchodzącej w skład Grupy Komunikacja+.
Zobacz również
Skanska Residential Development Poland to utworzona w 2011 roku w Polsce spółka, która realizuje wysokiej jakości projekty mieszkaniowe. W myśl idei zrównoważonego rozwoju buduje proekologiczne osiedla z myślą o społeczeństwie. Jest pionierem w zakresie certyfikacji środowiskowej BREEAM oraz budownictwa dostępnego podlegającego normom certyfikacji Fundacji Integracja „Obiekt bez barier”, co świadczy o jej odpowiedzialnym podejściu do realizowanych inwestycji.
– Tworzymy miejsca przyjazne do życia dla rodziców z dziećmi, młodych ludzi lubiących aktywny tryb życia, osób starszych i z niepełnosprawnościami, w otoczeniu kojącej zieleni i w dobrym sąsiedztwie. Prowadząc działania wizerunkowe szczególną uwagę poświęcamy długofalowej komunikacji i relacjom z klientem. Kreujemy pozytywne, stałe emocje, które obecnym i przyszłym mieszkańcom naszych osiedli kojarzą się z domem. Budujemy tym samym lojalność w relacjach konsumenckich. Rozpoczynając współpracę z agencjami Komunikacja+PR i White Bits liczymy na komunikacyjne wsparcie naszych działań biznesowych w zgodzie z wartościami, którymi się kierujemy oraz pomoc w zwiększeniu rozpoznawalności marki w kluczowych dla nas obszarach – komentuje Anna Strożek, koordynator ds. komunikacji w spółce mieszkaniowej Skanska.
– Rozpoczęcie stałej obsługi spółki mieszkaniowej Skanska to znakomite zwieńczenie rozwoju naszej współpracy ze skandynawskim deweloperem. Droga, którą przebyliśmy w ciągu dwóch lat – od jednego projektu dla Skanska SA po stałą obsługę wszystkich spółek – to efekt zrozumienia przez nas potrzeb klienta i kompleksowego spojrzenia na jego biznes – komentuje Michał Matusiewicz, client service leader w Komunikacji+PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Komunikacja+PR wystartowała w przetargu w konsorcjum z agencją White Bits, której zadaniem będzie kontynuowanie obecności dewelopera w social media. Konsorcjum z White Bits powstało m. in. z uwagi na podobne doświadczenia firm w zakresie obsługi spółek Skanska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Nasz cel to wzmocnienie obecności Skanska w mediach społecznościowych jako dewelopera mieszkaniowego. Wymaga to doskonałej koordynacji całości działań komunikacyjnych i reklamowych. A także dogłębnego zrozumienia specyfiki marki. Tu opieramy się na wieloletnim doświadczeniu w pracy z firmami deweloperskimi oraz markami skandynawskimi – mówi Paweł Stempniak, CEO agencji White Bits.
Konsorcjum zostało wybrane w drodze przetargu. Strony nie zdradzają, na jaki czas została zawarta umowa. Za obsługę klienta odpowiadać będzie Magdalena Sosna (Komunikacja+PR) oraz Anna Prokop (White Bits).