Skarby Serowara świętują 15. urodziny Sera Bursztyn

Wystartował konkurs zorganizowany przez markę Skarby Serowara dla uczczenia 15 lat produkcji Sera Bursztyn. Jest reklamowany m.in. spotem w kanałach VOD, kampanią bannerową w portalach horyzontalnych, materiałami BTL i POS w sieciach sprzedaży jak również mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-11-10

Ser Bursztyn współtworzy portfolio marki Skarby Serowara, należącej do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. To najstarszy polski ser długodojrzewający, którego formułę opracowano w 2002 roku – dokładnie 15 lat temu.

Podstawą urodzinowej komunikacji konkursowej jest 30-sekundowy spot wyświetlany w aplikacjach VOD przed tematycznymi programami kulinarnymi. Przedstawia serowara, który dogląda procesu dojrzewania i pielęgnacji Sera Burtszyn, by następnie podzielić się nim z przyjaciółmi.

Wraz z materiałami POS i BTL oraz akcją promocyjną w mediach społecznościowych spot zachęca do udziału w konkursie i odsyła na Landing Page: www.konkurs.skarbyserowara.pl

Zadaniem uczestników jest „podzielić się swoją doskonałą chwilą przy wspólnym stole” – przesłać zdjęcie, na którym pokazują, jak delektują się serem Bursztyn, Rubin albo Szafir w towarzystwie rodziny lub przyjaciół, a następnie wyjaśnić, dlaczego to spotkanie jest wspaniałe i niepowtarzalne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na najlepszych czekają nagrody przyznawane przez jury do 31 grudnia br. Wygrają co tydzień:

  • 15 kompletów eleganckich noży do sera i zestawów serów długodojrzewających marki Skarby Serowara (Bursztyn, Rubin, Szafir),
  • 5 voucherów o wartości 400 zł na kolację w restauracji,
  • 1 kurs gotowania dla dwóch osób w Kurt Scheller Academy.

Kampania to pierwszy efekt rozpoczętej w październiku współpracy między Spółdzielczą Mleczarnią Spomlek a Heads Advertising. Krakowska agencja odpowiada za opracowanie mechaniki konkursowej, kreację materiałów reklamowych, produkcję spotu oraz planowanie i zakup mediów Internecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się