Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Skarby Serowara świętują 15. urodziny Sera Bursztyn

Wystartował konkurs zorganizowany przez markę Skarby Serowara dla uczczenia 15 lat produkcji Sera Bursztyn. Jest reklamowany m.in. spotem w kanałach VOD, kampanią bannerową w portalach horyzontalnych, materiałami BTL i POS w sieciach sprzedaży jak również mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-11-10

Ser Bursztyn współtworzy portfolio marki Skarby Serowara, należącej do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. To najstarszy polski ser długodojrzewający, którego formułę opracowano w 2002 roku – dokładnie 15 lat temu.

Podstawą urodzinowej komunikacji konkursowej jest 30-sekundowy spot wyświetlany w aplikacjach VOD przed tematycznymi programami kulinarnymi. Przedstawia serowara, który dogląda procesu dojrzewania i pielęgnacji Sera Burtszyn, by następnie podzielić się nim z przyjaciółmi.

Wraz z materiałami POS i BTL oraz akcją promocyjną w mediach społecznościowych spot zachęca do udziału w konkursie i odsyła na Landing Page: www.konkurs.skarbyserowara.pl

Zadaniem uczestników jest „podzielić się swoją doskonałą chwilą przy wspólnym stole” – przesłać zdjęcie, na którym pokazują, jak delektują się serem Bursztyn, Rubin albo Szafir w towarzystwie rodziny lub przyjaciół, a następnie wyjaśnić, dlaczego to spotkanie jest wspaniałe i niepowtarzalne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na najlepszych czekają nagrody przyznawane przez jury do 31 grudnia br. Wygrają co tydzień:

  • 15 kompletów eleganckich noży do sera i zestawów serów długodojrzewających marki Skarby Serowara (Bursztyn, Rubin, Szafir),
  • 5 voucherów o wartości 400 zł na kolację w restauracji,
  • 1 kurs gotowania dla dwóch osób w Kurt Scheller Academy.

Kampania to pierwszy efekt rozpoczętej w październiku współpracy między Spółdzielczą Mleczarnią Spomlek a Heads Advertising. Krakowska agencja odpowiada za opracowanie mechaniki konkursowej, kreację materiałów reklamowych, produkcję spotu oraz planowanie i zakup mediów Internecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się