Ser Bursztyn współtworzy portfolio marki Skarby Serowara, należącej do Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. To najstarszy polski ser długodojrzewający, którego formułę opracowano w 2002 roku – dokładnie 15 lat temu.
Podstawą urodzinowej komunikacji konkursowej jest 30-sekundowy spot wyświetlany w aplikacjach VOD przed tematycznymi programami kulinarnymi. Przedstawia serowara, który dogląda procesu dojrzewania i pielęgnacji Sera Burtszyn, by następnie podzielić się nim z przyjaciółmi.
Zobacz również
Wraz z materiałami POS i BTL oraz akcją promocyjną w mediach społecznościowych spot zachęca do udziału w konkursie i odsyła na Landing Page: www.konkurs.skarbyserowara.pl
Zadaniem uczestników jest „podzielić się swoją doskonałą chwilą przy wspólnym stole” – przesłać zdjęcie, na którym pokazują, jak delektują się serem Bursztyn, Rubin albo Szafir w towarzystwie rodziny lub przyjaciół, a następnie wyjaśnić, dlaczego to spotkanie jest wspaniałe i niepowtarzalne.
Na najlepszych czekają nagrody przyznawane przez jury do 31 grudnia br. Wygrają co tydzień:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- 15 kompletów eleganckich noży do sera i zestawów serów długodojrzewających marki Skarby Serowara (Bursztyn, Rubin, Szafir),
- 5 voucherów o wartości 400 zł na kolację w restauracji,
- 1 kurs gotowania dla dwóch osób w Kurt Scheller Academy.
Kampania to pierwszy efekt rozpoczętej w październiku współpracy między Spółdzielczą Mleczarnią Spomlek a Heads Advertising. Krakowska agencja odpowiada za opracowanie mechaniki konkursowej, kreację materiałów reklamowych, produkcję spotu oraz planowanie i zakup mediów Internecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing