Skepta dołącza do grona globalnych ambasadorów PUMA

PUMA ogłasza ambasadorską współpracę z raperem i producentem muzycznym, Skeptą. W ramach działań z marką, artysta zaangażuje się w projektowanie oraz weźmie udział w globalnych kampaniach marketingowych.
O autorze
1 min czytania 2022-10-04

Partnerstwo zostało nawiązane przez Big Smoke Corporation, firmę należącą do Skepty, która powstała w celu wspierania utalentowanych osób w rozwoju ich kariery.

To pierwsza partnerska współpraca z marką, która pojawiła się w mojej nowej firmie Big Smoke Corporation i jestem z niej bardzo dumny. Razem z PUMA możemy zgrać naszą kreatywność i stworzyć nowy sposób myślenia o modzie i stylu. To zaszczyt współpracować z rozpoznawalną na całym świecie marką, która posiada mocną historię, przemawia do współczesnej młodzieży, a także rozumie czym jest partnerstwo. Z niecierpliwością czekamy na wspólny rozwój i tworzenie nowych możliwości dla następnych pokoleń – mówi Skepta.

Skepta posiada silną więź ze społecznością, do której dociera. Wraz z marką PUMA będzie pracować nad wprowadzeniem nowej wizji do mody męskiej, dzieląc się głęboką wiedzą o kulturze, muzyce, sztuce i stylu. Będzie aktywnym głosem i postacią w progresywnym świecie PUMA, od projektowania po kampanie i wszystko pomiędzy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Skepta jest uosobieniem postępu, czego dowodem jest wpływ, jaki wywarł na muzykę, modę i kulturę w ciągu ostatnich dwóch dekad. Cieszymy się, że możemy rozpocząć z nim podróż, w której będzie odgrywać wieloaspektową rolę, dzieląc się swoją wizją i wiedzą oraz pomagając zrewolucjonizować naszą przestrzeń. Jesteśmy szczęśliwi mogąc powitać go w rodzinie PUMA, a także podekscytowani widząc, co możemy wspólnie osiągnąć – powiedział Bjoern Gulden, dyrektor generalny PUMA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się