Partnerstwo zostało nawiązane przez Big Smoke Corporation, firmę należącą do Skepty, która powstała w celu wspierania utalentowanych osób w rozwoju ich kariery.
To pierwsza partnerska współpraca z marką, która pojawiła się w mojej nowej firmie Big Smoke Corporation i jestem z niej bardzo dumny. Razem z PUMA możemy zgrać naszą kreatywność i stworzyć nowy sposób myślenia o modzie i stylu. To zaszczyt współpracować z rozpoznawalną na całym świecie marką, która posiada mocną historię, przemawia do współczesnej młodzieży, a także rozumie czym jest partnerstwo. Z niecierpliwością czekamy na wspólny rozwój i tworzenie nowych możliwości dla następnych pokoleń – mówi Skepta.
Zobacz również
Skepta posiada silną więź ze społecznością, do której dociera. Wraz z marką PUMA będzie pracować nad wprowadzeniem nowej wizji do mody męskiej, dzieląc się głęboką wiedzą o kulturze, muzyce, sztuce i stylu. Będzie aktywnym głosem i postacią w progresywnym świecie PUMA, od projektowania po kampanie i wszystko pomiędzy.
Skepta jest uosobieniem postępu, czego dowodem jest wpływ, jaki wywarł na muzykę, modę i kulturę w ciągu ostatnich dwóch dekad. Cieszymy się, że możemy rozpocząć z nim podróż, w której będzie odgrywać wieloaspektową rolę, dzieląc się swoją wizją i wiedzą oraz pomagając zrewolucjonizować naszą przestrzeń. Jesteśmy szczęśliwi mogąc powitać go w rodzinie PUMA, a także podekscytowani widząc, co możemy wspólnie osiągnąć – powiedział Bjoern Gulden, dyrektor generalny PUMA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing