Skittles wyłamuje się ze schematu reklamodawców i tworzy ekskluzywną reklamę, którą zobaczy jedynie chłopiec z Kalifornii

Skittles wyłamuje się ze schematu reklamodawców i tworzy ekskluzywną reklamę, którą zobaczy jedynie chłopiec z Kalifornii
Reklama ma zwrócić naszą uwagę na produkt, ma dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Marka Skittles jednak postanowiła pójść pod prąd i przygotowuje na zbliżający się finał rozgrywek Super Bowl ekskluzywną reklamę. Taką, którą zobaczy tylko jedna osoba!
O autorze
1 min czytania 2018-01-18

Brand ogłosił, że na tegoroczny finał Super Bowl przygotowuje specjalną, 60 sekundową reklamę, której nie pokaże widowni meczu! Na tym właśnie polega jej wyjątkowość. Film obejrzy jedynie jeden nastoletni fan marki – Marcos Menendez z Canoga Park w Kalifornii. Dlaczego? Ponieważ Skittles chce wyłamać się z grupy reklamodawców. Chłopak został wyszukany w mediach społecznościowych wśród fanów brandu.

Dopiero po zobaczeniu przez niego reklamy, zainteresowani będą mogli obejrzeć jego reakcję na spot! Jak dla nas, niespotykane i trafne rozwiązanie! Już nie możemy doczekać się reakcji Marcosa!

PS

Pepsi już zaprezentowało nam teaser reklamy, która pojawi się na Super Bowl. Reklama ma być świeżym spojrzeniem na historię reklamy z 1992 roku, a spot powstał z okazji 120 lat istnienia marki!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

O Skittles było już głośno w ubiegłym roku kiedy to marka wypuściła niesmaczny spot z okazji obchodzonego w Stanach dnia matki. Spot miał być symbolem połączenia, które występuje między dzieckiem a matką, jednak coś poszło nie tak…

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się