Brand ogłosił, że na tegoroczny finał Super Bowl przygotowuje specjalną, 60 sekundową reklamę, której nie pokaże widowni meczu! Na tym właśnie polega jej wyjątkowość. Film obejrzy jedynie jeden nastoletni fan marki – Marcos Menendez z Canoga Park w Kalifornii. Dlaczego? Ponieważ Skittles chce wyłamać się z grupy reklamodawców. Chłopak został wyszukany w mediach społecznościowych wśród fanów brandu.
Dopiero po zobaczeniu przez niego reklamy, zainteresowani będą mogli obejrzeć jego reakcję na spot! Jak dla nas, niespotykane i trafne rozwiązanie! Już nie możemy doczekać się reakcji Marcosa!
Zobacz również
PS
Pepsi już zaprezentowało nam teaser reklamy, która pojawi się na Super Bowl. Reklama ma być świeżym spojrzeniem na historię reklamy z 1992 roku, a spot powstał z okazji 120 lat istnienia marki!
O Skittles było już głośno w ubiegłym roku kiedy to marka wypuściła niesmaczny spot z okazji obchodzonego w Stanach dnia matki. Spot miał być symbolem połączenia, które występuje między dzieckiem a matką, jednak coś poszło nie tak…
Słuchaj podcastu NowyMarketing