Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

ŠKODA celebruje 20-letnią współpracę z TOPR

Wraz z nową kampanią, SKODA świętuje wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Marka od 2003 roku wyposaża zespół ratowników w samochody dysponujące najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa.
O autorze
1 min czytania 2023-01-18

Jednym z ważniejszych priorytetów ŠKODY jest bezpieczeństwo

W czerwcu 2021 roku flotę aut TOPR zasiliły nowe egzemplarze w pełni elektrycznego SUV-a ENYAQ iV. Elektryczny napęd eliminuje emisję spalin i hałas, co jest wielką wartością dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego

20 lat w służbie z TOPR

Osią nowej kampanii jest spot wideo. Powstałe w ramach kampanii materiały mają na celu pokazanie ciężkiej, wymagającej wyrzeczeń pracy ratowników TOPR. To opowieść o codziennej misji, jaką wypełniają przy wsparciu zaufanego partnera – marki ŠKODA. Ratowników w zawodowych wyzwaniach wspiera m.in. w pełni elektryczna ŠKODA ENYAQ iV.

Materiał wideo składa się z dynamicznych ujęć akcji ratowniczych – wchodzenia na szlak, ratowania życia w wysokich górach oraz nocnego wyjścia do poszkodowanego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W spocie nie brakuje także imponujących ujęć ŠKODY ENYAQ iV, np. w trakcie przejazdów po krętych, ośnieżonych, górskich drogach – nie tylko za dnia, ale także nocą.

– Markę ŠKODA i Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe łączy wieloletnia współpraca oparta na wzajemnym zaufaniu oraz pewności, że razem sprostamy nawet ekstremalnym warunkom. Ogromnie cieszy nas, że już od 20 lat przy pomocy naszych aut wspieramy ratowników TOPR w ich trudnej pracy i razem zapewniamy bezpieczeństwo tak wielu ludziom. Przekazanie w pełni elektrycznych i bezemisyjnych SUV-ów ENYAQ iV to nowy etap współpracy, która przynosi korzyści także dla unikatowej przyrody polskich Tatr. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej misji – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM marki ŠKODA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania realizowana jest w telewizji, kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine wspólnie z domem produkcyjnym ONES. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się