Marka Škoda została Oficjalnym Partnerem akcji Szerpowie Nadziei i wsparła tegoroczne wydarzenie, udostępniając do pomocy w pełni elektryczne Škody Enyaq. Auta pomogły spełnić marzenia osób z niepełnosprawnościami w zdobywaniu tatrzańskich szczytów. To nie pierwszy raz, kiedy Škoda angażuje się w górskie inicjatywy. Marka celebruje właśnie 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
W pierwszych dniach września Szerpowie Nadziei już po raz trzeci wyruszyli na tatrzańskie szlaki, asystując osobom z niepełnosprawnościami w zdobywaniu górskich szczytów. W tym roku dzięki zaangażowaniu 235 wolontariuszy spełniły się marzenia 135 podopiecznych. Škoda wsparła inicjatywę trzema elektrycznymi SUV-ami Enyaq, które pomogły uczestnikom akcji w bezpiecznym i bezemisyjnym poruszaniu się po tatrzańskich szlakach. Co więcej, dzięki specjalnym okularom VR w technologii 360 przygotowanym przez markę Škoda, osoby z niepełnosprawnościami mogły odbyć spacer po najtrudniejszej trasie na Orlą Perć.
Zobacz również
– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy wspierać wolontariuszy i ich podopiecznych w bezpiecznej eksploracji Tatr i spełnianiu marzeń o osiąganiu najwyższych szczytów – dosłownie i w przenośni. Jesteśmy zainspirowani pasją i determinacją, jakie widzimy wśród Szerpów i Skarbów, którzy nieustannie dążą do osiągania swoich celów. Cieszymy się, że możemy być częścią ich niezwykłych osiągnięć – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM marki Škoda.
– Akcja Szerpowie Nadziei to ogromne przedsięwzięcie pod względem logistycznym, a każda kolejna edycja cieszy się większą popularnością – zarówno wśród wolontariuszy, jak i podopiecznych. W tym roku w góry wyruszyło 235 Szerpów, choć zgłoszeń otrzymaliśmy ponad 800. Dzięki partnerom, takim jak marka Škoda możemy rozwijać naszą inicjatywę i tworzyć bezpieczne warunki do pomagania i spełniania marzeń dla jeszcze większej liczby uczestników – podkreśla Marta Mazur-Sokołowska, Szef Działu PR w Szerpowie Nadziei.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS Škoda prezentuje pierwszy w Polsce spot reklamowy w technologii Dolby Atmos
Škoda jako pierwsza marka w Polsce postawiła na spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing