TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Škoda wsparła kolejną edycję akcji Szerpowie Nadziei

O autorze
1 min czytania 2023-09-07

Marka Škoda została Oficjalnym Partnerem akcji Szerpowie Nadziei i wsparła tegoroczne wydarzenie, udostępniając do pomocy w pełni elektryczne Škody Enyaq. Auta pomogły spełnić marzenia osób z niepełnosprawnościami w zdobywaniu tatrzańskich szczytów. To nie pierwszy raz, kiedy Škoda angażuje się w górskie inicjatywy. Marka celebruje właśnie 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

W pierwszych dniach września Szerpowie Nadziei już po raz trzeci wyruszyli na tatrzańskie szlaki, asystując osobom z niepełnosprawnościami w zdobywaniu górskich szczytów. W tym roku dzięki zaangażowaniu 235 wolontariuszy spełniły się marzenia 135 podopiecznych. Škoda wsparła inicjatywę trzema elektrycznymi SUV-ami Enyaq, które pomogły uczestnikom akcji w bezpiecznym i bezemisyjnym poruszaniu się po tatrzańskich szlakach. Co więcej, dzięki specjalnym okularom VR w technologii 360 przygotowanym przez markę Škoda, osoby z niepełnosprawnościami mogły odbyć spacer po najtrudniejszej trasie na Orlą Perć.

– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy wspierać wolontariuszy i ich podopiecznych w bezpiecznej eksploracji Tatr i spełnianiu marzeń o osiąganiu najwyższych szczytów – dosłownie i w przenośni. Jesteśmy zainspirowani pasją i determinacją, jakie widzimy wśród Szerpów i Skarbów, którzy nieustannie dążą do osiągania swoich celów. Cieszymy się, że możemy być częścią ich niezwykłych osiągnięć – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM marki Škoda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Akcja Szerpowie Nadziei to ogromne przedsięwzięcie pod względem logistycznym, a każda kolejna edycja cieszy się większą popularnością – zarówno wśród wolontariuszy, jak i podopiecznych. W tym roku w góry wyruszyło 235 Szerpów, choć zgłoszeń otrzymaliśmy ponad 800. Dzięki partnerom, takim jak marka Škoda możemy rozwijać naszą inicjatywę i tworzyć bezpieczne warunki do pomagania i spełniania marzeń dla jeszcze większej liczby uczestników – podkreśla Marta Mazur-Sokołowska, Szef Działu PR w Szerpowie Nadziei.

PS Škoda prezentuje pierwszy w Polsce spot reklamowy w technologii Dolby Atmos

Škoda jako pierwsza marka w Polsce postawiła na spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się