Pomysł na nietypową kampanię podsunęli sami turyści. Z badań przeprowadzonych przez PKL wynika, że 80% respondentów chciałoby skorzystać z przejażdżki kolejką linową, gdyby tylko mieli taką możliwość.
PKL chcąc zachęcić turystów pragnących doświadczyć wysokogórskiej przejażdżki, przygotował mobilny wagonik, który od 3 tygodni podróżuje po największych miastach w Polsce (najbliższy event: 25-26 czerwca Warszawa, 2-3 lipca Sopot).Za pośrednictwem wagonika każdy chętny może wybrać się w interaktywną podróż na szczyt Kasprowego, po drodze podziwiając piękny widok na Tatry lub zjeżdżając z góry narciarskim slalomem. Takie przeżycia umożliwiają gogle wirtualnej rzeczywistości, które “przenoszą” uczestników na Kasprowy – realnie oddając klimat i otaczającą scenerię oraz zapewniając niezapomniane wrażenia.
Zobacz również
Kampanii „PKL – 80 lat na szczycie” towarzyszą również lokalne eventy, akcje w mediach społecznościowych, konkursy i materiały promocyjne.
Za strategię komunikacji, kreację, organizację eventów, działania Virtual Reality oraz wsparcie PR odpowiada agencja MDI Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce