Sławek Matul Integrated Marketing Directorem w Lemon Sky

Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV w ramach poszerzania swoich kompetencji po połączeniu z agencją MAT stworzyła departament marketingu zintegrowanego, na czele którego stanął Sławek Matul, dotychczasowy CEO agencji MAT.
O autorze
0 min czytania 2012-05-23

Jako Integrated Marketing Director będzie odpowiedzialny za tworzenie i nadzór wielokanałowych, zintegrowanych kampanii reklamowych. Do jego obowiązków należy także wsparcie działów BTL, Eventów oraz Field Marketingu. W skład zespołu wchodzą osoby zarówno z Lemon Sky, jak i dawnej agencji MAT.

Zawodowo związany z branżą marketingu od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych. Zanim założył agencję marketingu zintegrowanego MAT pełnił funkcję Art Directora, Copywritera oraz Creative Directora, współpracując z takimi agencjami jak Ogilvy, LOWE Worldwide, BBDO. Pracował m. in dla marek: TP, Orange, Yamaha, Adidas, Samsung,

Coca-Cola, Henkel. Sławek założył agencję MAT w 1998 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj