We współpracy z Szymonem Gregorczykiem, technology directorem i szefem TECH & LAB, odpowiedzialnym za innowacje oraz rozwój IT, a także zespołami kompetencyjnymi agencji, Szwaj będzie pogłębiać łączenie technologicznych rozwiązań z kreatywnymi, rozwijać istniejącą ofertę w zakresie nowych technologii, a także nawiązywać kolejne współprace w tym obszarze.
Szwaj dołącza do 180heartbeats, w momencie kiedy agencja znacząco powiększyła portfolio kreatywno-technologicznych projektów. We współpracy z Jung v Matt/Limmat przeprowadziła digitalowe transformacje takich szwajcarskich marek jak: Reka, która powierzyła agencjom największe digitalowe przedsięwzięcie w swojej blisko stuletniej historii; CKW, Migros czy Bauwerk – tę współpracę nagrodzono Best of Swiss Web. 180heartbeats realizowała także projekty dla CD Projekt, m.in. Gwint lub Wiedźmin, Cyberpunk 2077 na rynki takie jak m.in. Hiszpania, Francja, Niemcy, Japonia, Korea Południowa oraz Mobilną Mapę Smogową dla innogy, nagrodzoną m.in. podwójnym złotem w KTR (kategorie Mobile i Innovation).
Zobacz również
– Stworzyliśmy tę rolę dla Sławka, bo wraz z naszymi klientami doświadczyliśmy, wyjątkowych rezultatów, które można uzyskać, gdy połączy się kreację i technologię w innowacyjny sposób – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT. – Chcemy kontynuować te działania z jeszcze większymi efektami dla marek, dlatego szukaliśmy najlepszych fachowców w branży, którzy nam w tym pomogą. A Sławek jest nie tylko pasjonatem kreatywnego użycia technologii, ale także doświadczonym liderem w zakresie budowania wartościowych rozwiązań biznesowych i relacji – dodaje Gaworski.
Nowy digital transformation & business director w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, wcześniej pracował na podobnym stanowisku w Publicis Media, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji cyfrowych grupy, development innowacyjnych produktów digitalowych oraz współpracę z podmiotami działającymi w obszarze MarTech zarówno w Polsce jak i za granicą. Przez dwa ostatnie lata zaangażowany w rozwój produktów z obszaru augmented reality.
– Cieszę się, że dołączyłem do agencji, w której tak wielką wagę przykłada się do kreatywności i technologii – mówi Sławomir Szwaj, digital transformation & business director 180heartbeats + JUNG v MATT. – Zwłaszcza, że proces cyfryzacji marek, z uwagi na pandemię, mocno przyspieszył w ostatnich miesiącach. Choć voice, AR, AI i inne nowoczesne rozwiązania zyskały na znaczeniu jak nigdy dotąd, dając możliwość wzbogacenia doświadczenia użytkownika na całej ścieżce, to dopiero dzięki ciekawemu pomysłowi potrafią autentycznie zaangażować odbiorców i dostarczyć im realną wartość. Konsumenci obecnie oczekują ciekawego doświadczenia na każdym etapie zakupu czy kontaktu z marką i w odpowiedzi na te zapotrzebowanie coraz więcej marek chce wzmacniać więź z odbiorcą zarówno dzięki przemyślanym marketingowi, jak i dzięki technologii. Każda marka inaczej jednak definiuje swoje cele i efektywność, a my mamy doświadczenie i ambicje by jak najlepiej na te potrzeby odpowiedzieć – dodaje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zespół kompetencji TECH & LAB to obecnie 11 osób w 61 osobowej strukturze agencji (18 proc. całego zespołu agencji). Więcej informacji o projektach TECH & LAB znajduje się na stronie 180hb.com/pl/techlab.html
Słuchaj podcastu NowyMarketing