Śledzicie i kopiujecie to, co robi Leo Messi? przestańcie

Leo Messi, najlepszy zawodnik w historii futbolu, zachęca kreatorów gry do tego, aby poszli własną drogą i nie naśladowali go już nigdy więcej. „Unfollow” jest nowym, 60-sekundowym filmem od adidas, będącym częścią kampanii „Create Your Own Game”.
O autorze
1 min czytania 2015-08-24

Messi, czterokrotny zdobywca Złotej Piłki, jest uwielbiany i naśladowany przez miliony fanów na całym świecie. Jednak adidas chce, aby do głosu doszli kreatorzy, a nie naśladowcy. Dlatego zwraca się do tych, dla których rewelacyjny Argentyńczyk nie jest już bohaterem, tylko konkurencją. 

„Unfollow” to kolejny etap kampanii Sport15, który pokazuje zmianę w sposobie komunikacji przez adidas. W świecie pełnym naśladowców marka chce dotrzeć do tych, którzy mają odwagę, aby się wyróżniać. Najnowszy film z udziałem Messiego jest wezwaniem dla wszystkich, którzy przeciwstawiają się ustanowionym wcześniej normom. Futbol rozwija się każdego dnia. Aby odnieść sukces, nie wystarczy naśladować Leo Messiego. Trzeba mieć swój własny styl.

Nowy klip z udziałem Argentyńczyka jest kolejnym dowodem na to, że adidas jest liderem futbolowej rewolucji. Dzisiejszy sport nie polega na biernym obserwowaniu wielkości innych. Chodzi o znalezienie własnej drogi i usunięcie przeszkód uniemożliwiających jej osiągnięcie.

Śledź youtube.com/adidas i przyłącz się do komentowania na Twitterze @adidas albo facebook.com/adidas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

By dołączyć do futbolowej rewolucji odwiedź facebook.com/adidasfootball albo obserwuj @adidasfootball #BETHEDIFFERENCE na Twitterze bądź Instagramie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się