Nowa usługa Lufthansy o nazwie „Sleeper’s Row” na tę chwilę dostępna jest wyłącznie na trasie Frankfurt – São Paulo. W jej ramach klienci podróżujący klasą ekonomiczną mogą mieć pewność, że podczas długiego lotu czeka ich wygodny sen.
„Sleeper’s Row” to bowiem nic innego, jak możliwość rezerwacji całego rzędu siedzeń – od trzech do czterech miejsc. Dzięki takiemu połączeniu powstaje „miejsce leżące”, na którym podróżujący może spokojnie przespać cały lot.
Zobacz również
W ramach usługi klienci otrzymają również od załogi koc oraz poduszkę, a także będą mieli prawo do pierwszeństwa wejścia na pokład.
Nowa oferta Lufthansy na tę chwilę jest w fazie testowej i skorzystać z niej będzie można tylko do połowy grudnia. Kosztuje 220 euro.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Linie lotnicze Thai Airways wpadły na nietypowy pomysł zachęcenia członków swojego programu lojalnościowego do pozostania w domu – te osoby, które zrezygnują z podróży podczas pandemii koronawirusa, otrzymają bezpłatne mile do wykorzystania na przyszłe loty.
PS2
W ubiegłym roku słynne holenderskie linie lotnicze KLM ruszyły z kampanią „Fly Responsibly”, w ramach której zachęcały swoich klientów do rzadszego latania samolotami. Wszystko to w trosce o naszą planetę.
PS3
Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?