Nowa usługa Lufthansy o nazwie „Sleeper’s Row” na tę chwilę dostępna jest wyłącznie na trasie Frankfurt – São Paulo. W jej ramach klienci podróżujący klasą ekonomiczną mogą mieć pewność, że podczas długiego lotu czeka ich wygodny sen.
„Sleeper’s Row” to bowiem nic innego, jak możliwość rezerwacji całego rzędu siedzeń – od trzech do czterech miejsc. Dzięki takiemu połączeniu powstaje „miejsce leżące”, na którym podróżujący może spokojnie przespać cały lot.
Zobacz również
W ramach usługi klienci otrzymają również od załogi koc oraz poduszkę, a także będą mieli prawo do pierwszeństwa wejścia na pokład.
Nowa oferta Lufthansy na tę chwilę jest w fazie testowej i skorzystać z niej będzie można tylko do połowy grudnia. Kosztuje 220 euro.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Linie lotnicze Thai Airways wpadły na nietypowy pomysł zachęcenia członków swojego programu lojalnościowego do pozostania w domu – te osoby, które zrezygnują z podróży podczas pandemii koronawirusa, otrzymają bezpłatne mile do wykorzystania na przyszłe loty.
PS2
W ubiegłym roku słynne holenderskie linie lotnicze KLM ruszyły z kampanią „Fly Responsibly”, w ramach której zachęcały swoich klientów do rzadszego latania samolotami. Wszystko to w trosce o naszą planetę.
PS3
Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?