Fly Responsibly: Linie lotnicze KLM zachęcają do rzadszego latania samolotami

Fly Responsibly: Linie lotnicze KLM zachęcają do rzadszego latania samolotami
Słynne holenderskie linie lotnicze KLM ruszyły z kampanią „Fly Responsibly”, w ramach której zachęcają swoich klientów do rzadszego latania samolotami. Wszystko to w trosce o naszą planetę.
O autorze
1 min czytania 2019-07-10

W ramach stulecia swojej działalności linie lotnicze KLM postanowiły stworzyć kampanię, która wcale nie ma na celu promocji latania samolotami, wręcz przeciwnie – holenderski przewoźnik w kampanii „Fly Responsibly” namawia swoich klientów, by przed ponownym zabukowaniem lotu zastanowili się dwa razy.

Skąd taki pomysł? Otóż według licznych danych Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego cywilne lotnictwo ma duży wpływ na zanieczyszczanie naszego środowiska. W czasach, gdy prowadzonych jest tak wiele działań w trosce o naszą planetę, linie KLM również postanowiły dołożyć swoją cegiełkę i zachęcają pasażerów, by wybierając się w krótką podróż raczej decydowali się na pociąg lub brali ze sobą lżejszą walizkę, co zaoszczędzi paliwo.

W ramach kampanii „Fly Responsibly” w magazynach takich jak „The Guardian”, „The New York Times” czy „USA Today” pojawił się list otwarty CEO linii lotniczych KLM Pietera Elbersa, który przyznał, że jego firma poczyniła duże kroki, by ograniczyć emisję dwutlenku węgla, jednak mimo wszystko cywilne latanie nadal ma niekorzystny wpływ na nasze środowisko.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB Unlimited.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W kwietniu br. linie lotnicze Wizz Air dołączyły do kampanii „Not on my Flight”, organizowanej przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA). Celem akcji było zmniejszenie liczby osób nieodpowiednio zachowujących na pokładzie samolotu podczas lotu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?

PS3

Amerykańskie linie lotnicze Southwest w oficjalnym oświadczeniu przeprosiły za zachowanie swojego pracownika, który szydził z imienia jednej pasażerki lotu – Abcde.