Sleeper’s Row: Lufthansa wprowadza „miejsca leżące” w samolocie

Sleeper’s Row: Lufthansa wprowadza „miejsca leżące” w samolocie
Wygodny sen nie tylko w klasie pierwszej? Lufthansa rozpoczęła testy nowej usługi z myślą o pasażerach podróżujących ekonomicznie – marka wprowadziła możliwość wykupienia miejsc leżących.
O autorze
1 min czytania 2020-12-02

Nowa usługa Lufthansy o nazwie „Sleeper’s Row” na tę chwilę dostępna jest wyłącznie na trasie Frankfurt – São Paulo. W jej ramach klienci podróżujący klasą ekonomiczną mogą mieć pewność, że podczas długiego lotu czeka ich wygodny sen. 

„Sleeper’s Row” to bowiem nic innego, jak możliwość rezerwacji całego rzędu siedzeń – od trzech do czterech miejsc. Dzięki takiemu połączeniu powstaje „miejsce leżące”, na którym podróżujący może spokojnie przespać cały lot.

W ramach usługi klienci otrzymają również od załogi koc oraz poduszkę, a także będą mieli prawo do pierwszeństwa wejścia na pokład. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa oferta Lufthansy na tę chwilę jest w fazie testowej i skorzystać z niej będzie można tylko do połowy grudnia. Kosztuje 220 euro.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Linie lotnicze Thai Airways wpadły na nietypowy pomysł zachęcenia członków swojego programu lojalnościowego do pozostania w domu – te osoby, które zrezygnują z podróży podczas pandemii koronawirusa, otrzymają bezpłatne mile do wykorzystania na przyszłe loty.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W ubiegłym roku słynne holenderskie linie lotnicze KLM ruszyły z kampanią „Fly Responsibly”, w ramach której zachęcały swoich klientów do rzadszego latania samolotami. Wszystko to w trosce o naszą planetę.

PS3

Latanie, jako sposób podróżowania, nie należy już do segmentu premium i jest dostępne na wyciągnięcie ręki niemal dla każdego. Od kiedy na rynku zaczęły pojawiać się tanie linie lotnicze, konkurencja w tej branży musiała zmienić nie tylko strategię cenową. Jak linie lotnicze walczą o klientów?