Przez kolejnych pięć weekendów w popularnych nadmorskich kurortach pojawiało się miasteczko, w którym na plażowiczów czekały gwiazdy muzyki i telewizji, DJ, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki. W specjalnych strefach, odwiedzający mogli skorzystać z takich atrakcji sportowych, jak tor do skimboardu, 50-metrowa zjeżdżalnia wodna, paintball, refleksomierz, siatkówka, ścianka wspinaczkowa, czy zajęcia fit and jump z Siostrami ADiHD. Przybyłych przyciągała także wirtualna rzeczywistość i ścianki foto, a najmłodszych – strefa bajek i kącik malucha. Dodatkową atrakcją była strefa orzeźwienia 7up, a także stoisko makijażowe Avon.
Muzykę w „Słonecznej Stacji” przez cały dzień zapewniał DJ KarpYou, zaś wieczorem odbywały się koncerty gwiazd – Red Lips, Antka Smykiewicza, czy Patryka Kumóra.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Relacje telewizyjne ze „Słonecznej Stacji” na antenie Polsatu i 4Fun.tv prowadzili Agnieszka Hyży i Rafał Maserak.
Od 21 lipca do 20 sierpnia br. „Słoneczna Stacja” gościła kolejno w takich letnich kurortach jak Ustronie Morskie, Hel, Ustka, Kołobrzeg i Łeba. Miasteczko plażowe było otwarte od piątku do niedzieli w godz. 9.00-16.00.
Agencja El Padre odpowiedzialna była za przygotowanie i kompleksową realizację projektu.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing