Słoneczniki z klocków Lego powstały z okazji tegorocznego dnia życzliwości. Znaleźć je można na wrocławskim rynku, tuż obok Krasnala Życzliwka. Zostaną tam aż do świąt.
Co ciekawe, to nie jedyna zbudowana z klocków instalacja marki Lego, która niedawno pojawiła się w polskim mieście – pod koniec listopada w Krakowie tuż obok Wawelu umieszczono ziejącą ogniem owcę.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nietypowe instalacje powstały w ramach globalnej kampanii marki Lego pod hasłem „Rebuild the World”, której celem jest celebrowanie kreatywności, a także inspirowanie do poszukiwania rozwiązań przyjaznych środowisku i dążących do tego, by zmienić świat na lepsze.
PS
LEGO zaprezentowało swoją nową, świąteczną kampanię. Za jej pomocą marka zachęca do celebrowania magii codzienności, której dzieci doświadczają, bawiąc się słynnymi klockami. Jej bohaterami są rodziny, które spędzają radosne chwile podczas wspólnej zabawy.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing