– Dążymy do ciągłego rozwoju i poszerzania naszej oferty, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom odbiorców. Otwarcie serwisu Smaki.pl stanowi jeden z wielu kroków w tym kierunku. Planujemy także zwiększać liczbę formatów na naszych istniejących serwisach – Wprost.pl i Dorzeczy.pl, aby jeszcze lepiej spełnić potrzeby naszej rosnącej grupy odbiorców – komentuje Katarzyna Gintrowska, prezes zarządu PMPG Polskie Media.
Smaki.pl to serwis kulinarny dedykowany różnorodnym grupom użytkowników. Poprzez jego
uruchomienie PMPG Polskie Media chce docierać do szerokiej, ale jednocześnie zaangażowanej
grupy odbiorców: zarówno pasjonatów gotowania, osób szukających szybkich jak i prostych rozwiązań,
oraz miłośników zdrowego jedzenia. W serwisie publikowane są starannie dobierane i redagowane treści kulinarne – przepisy i porady, z naciskiem na jakość, dokładność i nowoczesne podejście do gotowania.
Zobacz również
– Smaki.pl to nie tylko kolejny serwis internetowy. To interaktywna przestrzeń, w której pasjonaci
gotowania, od początkujących po zaawansowanych kucharzy, znajdą inspiracje, cenne wskazówki
i przepisy na każdą okazję. Nasz cel to nie tylko dostarczanie treści, ale także budowanie społeczności
miłośników dobrej kuchni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami – dodaje Katarzyna
Gintrowska.
W przeszłości PMPG Polskie Media zajmowało się kategorią kulinaria, jednak na mniejszą skalę. Decyzja o otworzeniu nowego serwisu jest spowodowana dynamicznymi zmianami na rynku mediów i wzrastającym zainteresowaniem odbiorców tą tematyką. Nowy portal tworzy dedykowana redakcja, która składa się z doświadczonych redaktorów. Dzięki temu Smaki.pl będą oferować jakościowe i urozmaicone treści kulinarne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach