Firma Smart, wiodąca niezależna platforma adtech, ogłosiła przejęcie DynAdmic – platformy do zakupu reklam wideo oraz obsługi mediowej reklamodawców. Celem tej akwizycji jest zwiększenie pozycji firmy na rynku reklamy CTV i Video. Zintegrowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych DynAdmic z ofertą firmy Smart przyniesie szereg korzyści dla reklamodawców i wydawców. Połączona grupa będzie korzystać z unikalnych możliwości targetowania kontekstowego bez plików cookie, aby lepiej dostosować cele wydajności kampanii reklamowych do wymagań prywatności użytkowników.
Założona w Paryżu w 2012 roku firma DynAdmic rozwinęła się na skalę międzynarodową, posiada 7 oddziałów na całym świecie (USA, Francja, Niemcy, Meksyk, Brazylia, Kolumbia i Dubaj). Firma osiąga 60 proc. swoich przychodów w USA, gdzie Smart chce zwiększyć swoją obecność. DynAdmic prowadzi kampanie reklamowe wideo na wyłączność, z czego 40 proc. stanowi OTT i Connected TV. Usługi DynAdmic i ciekawe rozwiązania technologiczne będą oferowane markom i agencjom pod parasolem Smart.
Akwizycja DynAdmic to kolejny krok w globalnym rozwoju firmy i odpowiedź na zmieniające się potrzeby reklamodawców, agencji, wydawców. W grudniu 2019 roku Smart przejął firmę LiquidM. W październiku 2020 roku uruchomił platformę Smart Buyer Connect umożliwiając kupującym wygodne i skuteczne zarządzanie transakcjami w modelu programmatic. Dzięki blisko 10-letniemu doświadczeniu DynAdmic w CTV i Video, oferta DynAdmic doskonale wpisuje się w strategię inwestowania firmy w technologie i uzupełnia istniejącą ofertę Smart.
Zobacz również
– DynAdmic to bardzo ciekawe rozwiązanie technologiczne, które będziemy proponować naszym klientom w obszarze targetowania kontekstowego OTT i CTV. Dzięki wejściu DynAdmic w szeregi Smarta uzupełniamy nasze mocne strony w zakresie cookie-free i CTV, które jak wiemy są najbardziej komentowanymi zmianami w branży – mówi Małgorzata Kmieciak, country manager Smart AdServer w Polsce. – Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że wprowadzamy tę innowacyjną technologię w świat OTT i CTV w idealnym momencie – wzrostu penetracji kanału jakim jest VOD – dodaje Kmieciak.
Na akwizycji skorzystają zarówno wydawcy jak i kupujący. Wydawcy będą mieli bezpośredni dostęp do wydatków na media za pośrednictwem nowego kanału monetyzacji na platformie Smart. Istniejące narzędzia Smart dla kupujących w połączeniu z doświadczeniem DynAdmic przyniosą wartość kupującym media, którzy chcą działać na dużą skalę za pomocą przejrzystych narzędzi. Organizacja technologii i usług DynAdmic w połączeniu z wydawcą i zasięgiem geograficznym Smart pomoże bezpośrednim kupującym i agencjom osiągnąć wyższy poziom wydajności.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell