Kmieciak przeszła do Smarta z Adform, duńskiej firmy z branży ad tech, gdzie pełniła funkcję Sales Managera. Wcześniej zajmowała podobne stanowisko w Google.
Kmieciak ma ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży i doradztwie w zakresie technologii i rozwiązań reklamowych, które zdobyła współpracując z kluczowymi domami mediowymi, agencjami reklamowymi i największymi markami. W swojej nowej roli, Kmieciak będzie odpowiadała za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy Smart w regionie CEE.
Zobacz również
Kmieciak dołączyła do warszawskiego biura w lutym i raportuje bezpośrednio do Sylvain’a Piquet, Chief Revenue Officer’a.
“Region CEE jest dużym i ważnym rynkiem, na którym widzimy ciągły wzrost zainteresowania nowoczesnymi rozwiązaniami rozwijającymi rynek reklamy digital. Cieszymy się, że Małgorzata będzie prowadzić nasz biznes na tym rynku, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej dotychczasowe sukcesy oraz silne relacje w branży, co przyczyni się do sukcesu naszych klientów” powiedział Piquet.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach