TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Smartney gra słowami i startuje z nową kampanią internetową

Smartney, który w ubiegłym roku zadebiutował na rynku kredytowym, rusza z nową kampanią internetową pod hasłem „Keep SMART & pożyczaj online”. W ramach akcji przygotowano kilkanaście różnych kreacji, które będą używane w komunikacji internetowej.
O autorze
1 min czytania 2020-05-19

Wiodące hasło kampanii „Keep SMART & pożyczaj online” nawiązuje do angielskiego plakatu propagandowego z 1939 roku z hasłem: „Keep calm & carry on”, który miał na celu utrzymanie morale narodu przed wybuchem II wojny światowej. Plakat został ponownie odkryty w 2000 roku i szybko stał się źródłem wielu przeróbek komercyjnych  i memów internetowych. 

– Keep SMART w kontekście finansowania ma nawiązywać do odpowiedzialnego pożyczania oraz  korzystania wyłącznie z najkorzystniejszych ofert zarówno w kontekście ceny  jak i bezpieczeństwa oraz  wygody całego procesu, który nie wymaga ani wychodzenia z domu, ani zbędnych formalności. Hasło Keep SMART jest również kontynuacją manifestu marki, który wykorzystywaliśmy w poprzedniej kampanii „Możesz Mądrzej”. Już wtedy mówiliśmy o tym, że mądre pożyczanie wiąże się z podejmowaniem odpowiedzialnych wyborów, zwłaszcza w przypadku zaciągania nowych zobowiązań – mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor marketingu i sprzedaży online w Smartney.

Za przygotowanie kreacji odpowiada Dział Marketingu Smartney, a kampania obejmuje szeroko pojęte działania online zaplanowane przez agencję Sales&More i potrwa co najmniej do czerwca b.r. włącznie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj