Do 30 czerwca br. w 600 salonikach Kolportera można odbierać wyjątkowe „UPS-kubki”, w pięciu wzorach i kolorach. Każdy z nich ma dodatkową funkcję i różni się hasłem.
„UPS UPS HURRRRRA!” – to kubek nietypowy, który reaguje na dotyk. „Przybija piątkę”, gdy wlewa się wrzątek. Idealnym prezentem dla miłośników łakoci będzie kubek-pożeracz ciasteczek „UPS… MNIAM, MNIAM”. To połączenie kubka ze schowkiem na smakołyki. Osoby, które lubią notować swoje myśli w kubku „UPS… TO SIĘ ZETRZE!” znajdą alternatywę do notesu. Kubek ma miejsce przeznaczone na „gryzmołki”. „I UPS” – to kubek termoaktywny – zmienia się pod wpływem ciepła, a z „UPS, ALE POLEWKA!” nie grozi nam ciemność. Kubek świeci i rozprasza mrok.
Zobacz również
Warunkiem otrzymania „UPS-kubka” jest okazanie dowodu zakupu (z dowolnego sklepu) minimum trzech produktów MOLA i przekazanie sprzedawcy trzech kodów kreskowych wyciętych z zakupionych opakowań. Promocją objęte są wszystkie papiery toaletowe i ręczniki papierowe MOLA oprócz serii „Familijna”. Organizatorzy akcji przygotowali do wydania 30 tys. „UPS- kubków”.
– Co prawda to pierwsza akcja, którą wspólnie z Albedo Marketing organizujemy z marką MOLA, zakładamy jednak, że będzie się ona cieszyć wysokim zainteresowaniem klientów, podobnie jak inne tego typu. Obecnie w naszej sieci prowadzimy trzy akcje wydawania nagród, czyli redempcji – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Z naszych analiz wynika, że klienci coraz chętniej biorą udział w takich akcjach promocyjnych. W samym ubiegłym roku w salonikach wydaliśmy w sumie ponad 700 tysięcy nagród. Łącznie na koncie mamy ponad 170 kompleksowo przeprowadzonych akcji, a liczba wydanych nagród przekroczyła już 7,5 miliona.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce