Ikona popkultury i polski love brand łączą siły. Kampania realizująca strategię „Wszyscy są parówkożercy” właśnie ruszyła w internecie. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek. Nowa kampania to nie tylko zaskakujące spoty, ale też szereg aktywności w social mediach oraz angażujące niespodzianki.
Smolasty to producent, wokalista i autor tekstów bijący rekordy popularności w Polsce i za granicą. Jego ostatni utwór w duecie z Dodą „Nim zajdzie słońce” osiągnął już ponad 21 milionów wyświetleń na Youtube, a liczba odtworzeń muzyki Smolastego w serwisie Spotify zbliża się do miliarda.
Zobacz również
Artysta został ambasadorem nowej kampanii marki Tarczyński, która jest skierowana przede wszystkim do millenialsów i zetek. Działania potrwają od 6 września do końca grudnia i będą realizowane w digitalu. Marka wykorzysta serwisy Meta, Youtube, TikTok, kanały własne Tarczyński, a także kanały social media Smolastego (19,5 mln polubień na TikToku, ponad pół miliona obserwujących na Instagramie, blisko 670 milionów wyświetleń na Youtube). Za pomysł i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Feeders. Producentem spotów i sesji zdjęciowej jest Warsaw Production. Spot wyreżyserował Armin Kurasz, a zdjęcia są autorstwa Pawła Fabjańskiego.
Aktywności podzielono na kilka etapów. Pierwszym jest spot, którego bohaterem jest Smolasty i który można już obejrzeć w internecie na kanale Youtube marki. Video jest utrzymane w stylu pełnym przepychu i blichtru, występuje w nim także food truck Tarczyński. W kolejnych etapach marka zaprezentuje nowe spoty, a także działania angażujące każdego parówkożercę.
– Przekazujemy, że parówki lubią wszyscy i wszyscy po nie sięgają, również takie ikony popkultury, jak Smolasty. Chcemy odświeżyć postrzeganie tej kategorii, pokazać, że w naszym wydaniu jest to zarówno produkt wartościowy oraz smaczny, jak i modny oraz wszechstronny, ukazany z innej perspektywy. Parówka to posiłek, dobra przekąska w międzyczasie, ale także ekscytujący kraftowy street food z food trucka, który zaskakuje – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A. – To nasza największa kampania w tym roku, pierwsza tego typu z tak rozpoznawalnym twórcą. Warto śledzić kanały nasze i Smolastego, bo na pewno wszystkich parówkożerców zaskoczymy – dodaje.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Tarczyński jest marką nr 1 w kategorii kabanosów oraz marką nr 2 w kategorii parówek w Polsce. Jest jednym z nielicznych polskich love brandów, który zaskakuje spektakularnymi i ciekawymi reklamami. Wcześniej szczególnym uznaniem odbiorców cieszyły się m.in. reklamy z postaciami Trzech Muszkieterów czy Inspektora, który do rozwiązania miał niełatwą zagadkę. Inne spoty można zobaczyć na kanale Youtube marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Tarczyński nie zakończy współpracy z PZPN w trybie natychmiastowym. Umowa obowiązuje do 2024 roku
Po tym, jak na ostatni mecz biało-czerwonych w Mołdawii zaproszono Mirosława Stasiaka, sponsorzy zaczęli wycofywać się ze współpracy z PZPN. Tarczyński chciał rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym. Okazało się to jednak niemożliwe.