…powstały jeszcze dwie długości spotów emitowane w kanałach telewizyjnych.
Bohater naszej najnowszej kampanii ma czterdzieści lat, podobnie jak SMYK dojrzał, dorósł. Wspomina swoją pierwszą gwiazdkę, następnie tę podczas której dowiedział się, że sam będzie ojcem. Teraz, dzięki swoim dzieciom i marce SMIKI, na nowo odkrywa w sobie dziecko. – mówi Magdalena Dąbska, Dyrektor Marketingu i PR, Członek Zarządu sieci SMYK.
Zobacz również
Twórcy najnowszej kampanii SMYKA stworzyli magiczną, świąteczną opowieść, która skłania do wzruszeń i wspomnień z czasów dzieciństwa, a sam spot w niezwykle emocjonalny, ciepły sposób po raz kolejny przypomina, że SMYK jest cały dla małych… w każdym wieku. Już od 40 lat! Zachęca do wspólnego, wielopokoleniowego celebrowania magicznego wieczoru gwiazdkowego w towarzystwie najbliższych i dzielenia się z nimi radością, miłością oraz uśmiechem.
Pięciotygodniowa kampania wystartowała 17 listopada w kanałach telewizji TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz na ekranach stacji tematycznych: lifestylowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych m.in. Disney Junior, MiniMini czy Nick Jr. W kanałach telewizyjnych emitowane są wersje 30’’ i 15’’, będące skróconą wersją historii czterdziestolatka z dokrętkami promującymi wybrane zabawki SMIKI, ich celem jest wsparcie sprzedaży w okresie przedświątecznym. Pełną wersję spotu można zobaczyć w internecie, na profilu marki na Facebooku, a także na kanale SMYKA na YouTube.
Reżyserem świątecznego spotu SMYKA jest Kuba Michalczuk, koncepcję kreatywną stworzyła agencja GonnaBe, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny M5. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych, na www.smyk.com, specjalne katalogi prezentowe, kolekcja świąteczna oraz działania PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing