Każdemu od czasu do czasu zdarzy się o czymś zapomnieć. Lepiej jednak, jeśli szykując się na spotkanie ze znajomymi będziemy pamiętać o założeniu spodni. W nowym spocie reklamowym batona Snickers w charakterystyczny dla marki – lekki i zabawny sposób – pokazana jest historia, w której główny bohater za bardzo przyzwyczaił się do pandemicznej rzeczywistości i spotkań online. Kiedy w domu pojawiają się goście, prezentuje się im ubrany jedynie w koszulę. Reklamę można zobaczyć w telewizji oraz serwisach VOD.
Kampania promująca hasło „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers” będzie wzmocniona przez nośniki outdoorowe, które pojawią się w kilkudziesięciu miejscowościach w Polsce. Nie zabraknie wśród nich najważniejszych aglomeracji, w których banery marki zawisną w najbardziej uczęszczanych miejscach.
Zobacz również
Kampania reklamowa „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers” wystartowała 15 stycznia. Kopia reklamowa w TV oraz VOD będzie emitowana do 13 marca. Kampanią outdoorowa potrwa do końca lutego. Za produkcję spotu TV odpowiedzialna jest agencja BBDO New York, a za jego adaptację eg+. Za zakup mediów kampanii odpowiada dom mediowy Mediacom, a kreacje outdoor stworzyła agencja Brandcomm.
Komunikacja outdoorowa Snickersa
W zimowej odsłonie Snickers będzie też obecna w miejscowościach górskich. Szusując na nartach lub snowboardzie przez godzinę można spalić nawet 500 kcal.*Dlatego podczas ferii i zimowych wyjazdów warto mieć zawsze pod ręką ulubioną przekąskę. O tym, że nawet zimę lepiej „ogarnia się” z batonem Snickers przypominają billboardy zlokalizowane w górskich miejscowościach turystycznych słynących z zimowych aktywności m.in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Krynicy, Wiśle czy Szczyrku.
* Źródło: Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej „Ruch – jak, ile i gdzie?”. pzh.gov.pl. Dostęp online: 14.01.2022.
Słuchaj podcastu NowyMarketing