Spragnieni wrażeń? Podczas tegorocznej edycji Pol’and’Rock z pewnością ich nie zabraknie. I nie chodzi tylko o te muzyczne! Jednym ze sponsorów wydarzenia po raz kolejny został Snickers®. W specjalnej strefie marki na odwiedzających czekać będzie platforma, która dostarczy głodnym emocji uczestnikom nieoczekiwanych wrażeń.
Tegoroczny festiwal Pol’and’Rock, zaplanowany na 29-31 lipca 2021, odbędzie się w formie hybrydowej. Oznacza to, że każdy chętny będzie mógł wziąć w nim udział, nawet jeśli nie udało mu się zdobyć wejściówki. Wydarzenie będzie bowiem odbywało się także online.
Zobacz również
Aura festiwalu opiera się przede wszystkim na niepowtarzalnej atmosferze i wspólnym przeżywaniu wydarzenia. Aby dostarczyć dodatkowych emocji zarówno uczestnikom eventu, jak i tym, którzy śledzą go online, marka Snickers® zorganizowała konkurs na Facebooku. Polega on na napisaniu kreatywnych pozdrowień dla losowego uczestnika festiwalu. Czas na nadsyłanie zgłoszeń upływa 18 lipca. Autorzy 10 najciekawszych wiadomości wygrają podwójne zaproszenie na Pol’and’Rock Festival 2021.
Strefa pełna wrażeń
Na głodnych wrażeń uczestników wydarzenia „na żywo” czekać będzie natomiast specjalna scena. Wchodząc na platformę, uczestnik będzie mógł doświadczyć losowo wybranej atrakcji (np. wystrzału proszku holi, confetti, podmuchu CO2 czy zapadni). Przeżycia pełne emocji gwarantowane!
W samej strefie Snickers® nie zabraknie także innych atrakcji. Na uczestników festiwalu czekać będzie koło fortuny z brandowymi gadżetami do wygrania. A wszystkie niezapomniane wrażenia będzie można uwiecznić w fotobudce! Do zobaczenia – offline i online!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing