Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„So Win”: hymn Nike zachęca do zredefiniowania oczekiwań wobec sportu

„So Win”: hymn Nike zachęca do zredefiniowania oczekiwań wobec sportu
Podczas LIX finałów Super Bowl premierę miał nowy hymn Nike „So Win”. Jego twórcy zachęcają do tego, aby podczas uprawiania sportu skupić się nie na oczekiwaniach publiczności, ale na osiąganiu jak najlepszych wyników i pobijaniu osobistych rekordów.
O autorze
1 min czytania 2025-02-11

Autorzy tekstu „So Win” zwracają uwagę na to, że współczesne gwiazdy sportu, bez względu na prezentowany poziom i zapisywane na koncie sukcesy, nieustannie słyszą, jak powinni się zachowywać, czego nie mogą robić i kim nie mogą być. Czas to zmienić! – nawołuje Nike, prezentując słuchaczom hymn.

Utwór został też poświęcony rosnącej roli i obecności kobiet w profesjonalnym sporcie.

– Sport kobiet nie jest przyszłością, dzieje tu i teraz. Widzimy to na zatłoczonych arenach, w poziomie oglądalności telewizyjnych transmisji, w tym, żeludzie pojawiają się na meczach żeńskich drużyn tak licznie, jak nigdy dotąd – tłumaczy Sabrina Ionescu, koszykarka i jedna z ambasadorek Nike, która występuje w teledysku do hymnu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Utwór zaprezentowany premierowo podczas lutowych finałów futbolu amerykańskiego Super Bowl niesie ze sobą jeszcze jeden, kluczowy dla brandu Nike przekaz: „So Win” podkreśla, że nie ma nic złego w chęci bycia najlepszym. I takie też jest stanowisko Nike: dążenie do perfekcji to motor napędowy zarówno profesjonalnych sportowców, jak i tych, którzy uprawiają rozmaite dyscypliny na amatorskim poziomie, dla przyjemności. Tak właśnie powinno być.

W klipie do hymnu wystąpiły m.in. koszykarki: Sabrina Ionescu, Caitlin Clark i A’ji Wilson, gimnastyczka Jordan Chilesa, biegaczka Sha’Carri Richardson oraz piłkarka Sophia Wilson.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: www.about.nike.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Nike wraca do gry: koniec ery promocji i nowy fokus na budowanie marki

PS2 Super Bowl 2025: najciekawsze spoty reklamowe [PRZEGLĄD]