Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Social commerce – rozwiązanie dla marek, mające na celu zwiększenie konwersji i sprzedaży online

O autorze
1 min czytania 2022-08-11

TERRITORY Influence, agencja wspierająca marki w działaniach influencer marketingowych w Europie, rozszerza portfolio usług o trzy nowe rozwiązania w zakresie social commerce, które mają na celu wspieranie marek w sprzedaży produktów i usług online poprzez strategiczną współpracę z twórcami w mediach społecznościowych.

Agencja zdecydowała się na ten krok ze względu na rozwój commerce i zapotrzebowanie na nowe, bardziej wydajne rozwiązania, które nie tylko pozwolą obniżyć koszty marketingowe, ale również ułatwią wprowadzenie i sprzedaż produktów i usług na rynku zagranicznym małym, jak i dużym firmom.

TERRITORY Influence skupia się na jednym z trzech filarów commerce, którym jest social commerce – mający swoje początki w Chinach i obecnie przeżywający renesans w USA.

Agencja wprowadza następujące rozwiązania:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Shoppable Content – realizowanie kampanii influencer marketingowych, bazujących na treściach twórców i influencerów, w których są lokowane produkty z klikalnymi linkami, zintegrowanymi z katalogiem lub sklepem danej marki w mediach społecznościowych.
  • Shoppable Ads – promowanie treści twórców i influencerów o największym zasięgu, w których są oznaczone produkty marek z klikalnymi linkami. Otagowane produkty w treściach są zintegrowane z katalogiem lub sklepem marki i następnie promowane wśród grupy docelowej w postaci postów, lub w zakładce sklep na platformie Instagram.
  • Shoppable Events – podejmowanie współpracy z influencerami specjalizującymi się w promocji i tworzeniu treści na żywo, które mają na celu zwiększenie atrakcyjności wydarzenia lub promocję najnowszej kolekcji lub produktu. Równocześnie marki mogą wykorzystywać narzędzia do integracji wydarzenia na żywo ze sklepem lub katalogiem produktów.