Na podstawie pozyskanych danych przygotowano roczne podsumowanie obecności marek i osób publicznych w sieci.
Podczas gdy jeszcze klika lat temu, marketing marki w mediach społecznościowych był niezwykle prosty, dziś promocja online wymaga większego zaangażowania i nie leży tylko po stronie przedsiębiorstw. Strategia, pomysł, otwarcie na fanów i dyskusje z nimi, wszystko to wpływa na postrzeganie firmy. Wizerunek to podstawa sukcesu sprzedażowego.
Zobacz również
Które marki odniosły pod tym względem sukces w 2017? O których branżach Polacy wspominali najczęściej? Które tematy angażują kobiety, a jakie mężczyzn? Na podstawie analizy wzmianek dodawanych przez polskich internautów określono, które branże w 2017 roku zebrały najwięcej opinii. Na podium znalazły się: polityka, motoryzacja i RTV. Najmniej korzystnych opinii wygłoszono w minionym roku na temat polityków. To żadne zaskoczenie – rok wcześniej było dokładnie tak samo.
SentiOne prezentuje drugie, roczne podsumowanie głosu internautów – Social Index 2017. Przy obliczaniu Social Indexu pod uwagę brane są następujące czynniki: liczba wzmianek pozytywnych, negatywnych i neutralnych, a także poziom intensywności dyskusji. Prezentowane dane odpowiadają opiniom internautów. W raporcie znaleźć można top 100 marek i osób, o których w minionym roku wypowiadano się najlepiej! Kogo kochają polscy internauci?
Odpowiedzi znaleźć można w pełnym raporcie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing