Social Media Day Poland po raz pierwszy w Łodzi

Dziesiąta edycja konferencji z cyklu „Social Media Day Poland” poświęcona zostanie budowaniu wizerunku miasta i regionu przez media społecznościowe. Najbliższe spotkanie, którego głównym tematem stanie się komunikacyjne otoczenie miast i samorządów, odbędzie się już 11.04.2013 w Łodzi.
O autorze
1 min czytania 2013-03-27

11 kwietnia 2013 w Auli Niebieskiej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego odbędzie się dziesiąta edycja konferencji z cyklu „Social Media Day Poland”. Łódzkie wydarzenie poświęcone będzie rewolucji w komunikacji na linii miasto/urząd – obywatel. Dziś jesteśmy na początku tej drogi, miasta dość nieśmiało zakładają profile społecznościowe na Facebooku, uczą się dbać o wizerunek w sieci, kręcą filmy, angażują w proces komunikacji lokalnych opiniotwórców. To dopiero pierwszy krok, ponieważ komunikacja online, oprócz gigantycznego potencjału, niesie za sobą także wiele zagrożeń. Z jednej strony możemy bezpośrednio komunikować się z opinią publiczną, popularyzować ważne zagadnienia, z drugiej strony natomiast jednostka może w transparentny sposób wpływać na zmianę w mieście pozyskując poparcie opinii publicznej – mówi Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, Prezes Agencji Publicon.

Wśród prelegentów wydarzenia znajdą się m.in.: Marszałek Województwa Łódzkiego Witold Stępień, Borys Fromberg (twórca marki Poznań – Miasto Know-How), Ewa Salamon (Urząd Miejski Gdańsk), Piotr Stasiak (Newsweek.pl oraz Forbes.pl), Andrzej Garapich (PBI), Jan Zając (Sotrender), Mikołaj Winkiel (Brand24), Łukasz Wilczyński (Planet PR). „Social Media Day Poland” to cykl konferencji o social media i rewolucji komunikacyjnej, jaka się dzięki nim dokonała oraz polski akcent w światowych obchodach Dnia Mediów Społecznościowych. Do bezpłatnego wzięcia udziału w konferencji zaproszeni są zarówno studenci, jak i eksperci branży, przedstawiciele miast i regionów oraz wszystkie osoby zainteresowane tematem rewolucji komunikacyjnej.

 Dokładny program 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj